Gå til innhold

IKM 16 desember. Følge hverandre opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å få ømme bryster, men det kan jo være alt! Jeg er utålmodig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da "hoppet" jeg inn hit igjen... ;-) Har som skrevet ovenfor en plass IKM den 16. desember jeg også. Har vondt i eggstokkene nå, akkurat hatt el (mandag). Men har vondt der hver måned fordi jeg innbiller meg det sikkert ;-)

Skrevet

Hei LallaWish! Det er sikkert for tidlig å si noe som helst. Vi må smøre oss med tålmodighet. Jeg innbilder meg at jeg har ekstra ømme bryster denne gangen, men jeg har ømme bryster hver gang, slik at det ikke trenger å betyr noenting....vente...vente...vente.....

Skrevet

Jeg har også ikm den 16. Er i min 3 pp etter SA. Blir spennende dette, men er livredd for å bli skuffet igjen også...

Tror ikke jeg tør å teste før noen dager etter ikm dersom TR ikke dukker opp.

Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å teste før mange dager over IKM... Blitt skuffet så mange ganger, og brukt så mye penger på tester...

Skrevet

jeg er også utrolig usikker på n¨år jeg skal teste. har lyst til å teste fort, men tørr ikke liksom. håper testene fra duracell viser like gravid som det dem gjorde på henne :-)))

weee

Skrevet

Jeg hadde IKM 16.des trodde jeg, men jammen fikk jeg TR idag. :((

(som den første i denne gruppen tror jeg...)

Plutselig en kort syklus blant alle de lange, og ikke klarte jeg å finne EL heller denne pp.

Vel vel, jeg ser frem til en hektisk førjulstid med EL 23.des! :)

Blir nå 2pp e SA.

Lykke til alle andre!

Skrevet

uff det var jo trist dizzie.... du får ha lykke til den 23, å håpe det blir spire på deg da :-)

Skrevet

velkommen i gjengen marikylling!!!! hatt el enda?

Skrevet

16. jeg og! tester dere på dagen eller venter?

Skrevet

jeg er veldig usikker... har lyst å vente til lille julaften eller noe, men tviler på at jeg klarer ;-)

Skrevet

Sist var den neg på ikm og svakt pos 4 dager etter.

Så tar det litt mere med ro denne gangen

Skrevet

Lallawish, jeg har nå også begynt å få vondt i eggestokken. Husker ikke hvordan det var de siste månedene. Har også ømme bryster og innbildte meg at jeg var litt kvalm i dag tidlig. Det er morsomt hvor mye man innbilder seg når du tror du er gravid! Jenter, en uke til IKM......

Skrevet

Jeg har absolutt ingen symptomer!! Begynner å miste håpet allerede! Noen andre som kjenner noe forandringer i det hele tatt??

Håper at jeg kan være gravid likevell.. =(

Skrevet

jeg har 15.får jeg være med her?

jeg har faktisk litt troen denne mnd.

men har blitt skuffet såååå mange ganger før,så er litt skeptisk.

flere som skal teste på lørdag?

Skrevet

Skal teste lørdag eller søndag ja, om tanta ikke kommer ;-)

Skrevet

da kan vi lage en teste tråd når helgen nærmer seg:-)

blir sååå skuffet hvis tanta dukker opp før helgen!

denne mnd kom hun dagen før ikm:-(

Skrevet

til alle dere fantastiske kvinner.

Denne måneden har jeg gjort alt som står i min makt for å bli rugekasse for en liten spire.

Jeg har fått heeling på magen, drevet med positiv overbevisning på kroppen min, dulla med ei lita tulle på 5 uker, Hatt sex selvsagt, og bare hatt positive tanker angående det å bli gravid.

Håper dette virker. Det virker i alle fall ikke når jeg graver meg ned i medlidenhet av at ikke spiren fester seg.

Har ikke ett eneste symptom på at jeg er gravid, men det hadde jeg ikke for 3 år siden da jeg ble gravid med tulla mi heller så jeg fortsetter å tenke positivt til det motsatte er bevist.

Lykke til med ventingen. Det er jo BARE en uke igjen. Glad jeg har mange billigtester sli at jeg kan teste HVEEEER da frem til den dumme tanta eventuelt måtte komme.

Skrevet

så bra!da er du i rute og har gjort ditt hvertfall:-)

høres jo veldig lovende ut da!

driver og bestiller tester jeg også,men husker ikke passordet,og får jo aldri nytt...

du får bli med i teste klubben,så får vi rotte oss sammen mot de negative testene!!....

Skrevet

det står at de fleste føler det på seg at de er gravide..hmm.Jeg førel ikke det jeg =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...