Gå til innhold

IKM 16 desember. Følge hverandre opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei LallaWish! Det er sikkert for tidlig å si noe som helst. Vi må smøre oss med tålmodighet. Jeg innbilder meg at jeg har ekstra ømme bryster denne gangen, men jeg har ømme bryster hver gang, slik at det ikke trenger å betyr noenting....vente...vente...vente.....

jeg er også utrolig usikker på n¨år jeg skal teste. har lyst til å teste fort, men tørr ikke liksom. håper testene fra duracell viser like gravid som det dem gjorde på henne :-)))

weee

Annonse

Jeg hadde IKM 16.des trodde jeg, men jammen fikk jeg TR idag. :((

(som den første i denne gruppen tror jeg...)

Plutselig en kort syklus blant alle de lange, og ikke klarte jeg å finne EL heller denne pp.

Vel vel, jeg ser frem til en hektisk førjulstid med EL 23.des! :)

Blir nå 2pp e SA.

Lykke til alle andre!

Annonse

Lallawish, jeg har nå også begynt å få vondt i eggestokken. Husker ikke hvordan det var de siste månedene. Har også ømme bryster og innbildte meg at jeg var litt kvalm i dag tidlig. Det er morsomt hvor mye man innbilder seg når du tror du er gravid! Jenter, en uke til IKM......

til alle dere fantastiske kvinner.

Denne måneden har jeg gjort alt som står i min makt for å bli rugekasse for en liten spire.

Jeg har fått heeling på magen, drevet med positiv overbevisning på kroppen min, dulla med ei lita tulle på 5 uker, Hatt sex selvsagt, og bare hatt positive tanker angående det å bli gravid.

Håper dette virker. Det virker i alle fall ikke når jeg graver meg ned i medlidenhet av at ikke spiren fester seg.

Har ikke ett eneste symptom på at jeg er gravid, men det hadde jeg ikke for 3 år siden da jeg ble gravid med tulla mi heller så jeg fortsetter å tenke positivt til det motsatte er bevist.

Lykke til med ventingen. Det er jo BARE en uke igjen. Glad jeg har mange billigtester sli at jeg kan teste HVEEEER da frem til den dumme tanta eventuelt måtte komme.

så bra!da er du i rute og har gjort ditt hvertfall:-)

høres jo veldig lovende ut da!

driver og bestiller tester jeg også,men husker ikke passordet,og får jo aldri nytt...

du får bli med i teste klubben,så får vi rotte oss sammen mot de negative testene!!....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...