Gå til innhold

til mitt ufødte barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter her nå, i desember måned, og ønsker meg bare en ting til jul. DEG! ja lille william eller Emilia... Du er alt jeg tenker på! og det gjør så ufattelig vondt å se at du aldri kommer å bor i akkurat min mage! jeg forsøker å legge tilrette for at du skal ha det bra der inne, og jeg håper du kommer på et langvarig besøk snart, for jeg gleder meg! Jeg gleder meg til å bli så kvalm at oppkastet renner veggimellom toalettet og soverommet. jeg gleder meg til å være så trøtt at jeg sovner på bussen. jeg gleder meg til å se ut som en oppblåst stort ballong. jeg gleder meg til alle vonder du vil medføre, men mest av alt, er dette et symbol på deg, og det er deg jeg vil oppnå, mitt kjære ufødte barn. Jeg elsker deg mange måneder før du er unnfanget, og den kjærligheten er så sterk og inderlig som ingenting annet. Du har gitt meg så mye uten å engang gi meg deg. Jeg elsker deg, jeg savner deg, og jeg lengter etter deg. Vil du oppfylle mitt ønske? En liten baby i august?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..så søt du er..du bør spare på dette innlegget og viser det til barne ditt når han /hun er voksen.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...