Gjest Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Tida flyr gitt... Plutselig ligger jeg der og ynker meg igjen... Grøss og gru Kvalmen letter litt nå og da, så innimellom nå greier jeg å nyte å være gravid
Snørrkvalpen Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Ja tiden flyr, har bare 200 dager igjen jeg!!
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Regner med å føde litt før termin jeg da, så kanskje jeg slipper unna med rundt 190-195 dager igjen )) *håpe-håpe-håpe*
VinterSol+2 Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 209 dager igjen for meg da! Men med min flaks går jeg vel halve sommeren og venter! haha
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Neida neida neida Vi satser på midten av juni vel Mellom 10. og 15. tipper jeg for min del.
VinterSol+2 Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 hm, hadde vært fint å slippe å gå laaangt over tida ja.. men vil gjerne rekke eksamen også! hihi 30 mai eller noe sånn.. satser på at jeg skal klare å samle meg på et eller annet vis! Men du har jo født før, da er vel sannsynligheten for å gå langt over mindre, er den ikke? Vil ha med deg badesesongen du!
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 *ler høyt* Badesesongen i Lofoten er så og si ikke-eksisterende med mindre man er isbader Har to fra før, og begge kom rundt to uker før termin, så satser på å gjennomføre i samme stil denne gangen også Veldig greit å slippe og gå og vente og vente og vente... Ja, d er lurt å få med seg eksamen, men SÅ er d jo bare å kjøre på Termin helt i slutten av juni du da?
VinterSol+2 Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 jepp. rundt månedsskiftet. Så regner med å klare å stå på eksamen iallefall. haha klart, badesesong i lofoten er kanskje ikke noe å skryte av.. der jeg kommer fra BOR folk på stranda om sommeren.. kommer rett fra jobb, spiser alle måltider ved sjøen osv..
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Ja, bodde et par år sørpå, var en heeelt annen verden Sukk Men vi har da fine dager her også, og verdens vakreste natur:)
Teltpluggen Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har også 205 dager igjen:) Termin samme dag vi da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå