Gå til innhold

kan dere dynke meg i babystøv?


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

jeg vil så gjerne bli gravid denne måneden! hehe. så sniker meg inn her, å suger til meg alt babystøv som dere er villige til å gi ifra dere! etter 11 pp og 3 sa, så er jeg temmelig lei.. *sukk*

 

 

send over litt støv til en lite optimist!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaersaagod! *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Lykke til!**************************** :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her: ************************************************************************************

************************************************************************************

************************************************************************************

************************************************************************************

*******************************ta***********************************saa***********

******************mye**********du****************trenger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lykke til haaper vi deg deg her inne snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Masse Baby støv til deg... klemmer fra meg

*******************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaster alt jeg makter: ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* tvi tvi:-)

 

Stå på!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...