Gå til innhold

skal dere i dag da??

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

jeg skal besøke mamma jeg da:) samboer skal sitte sammen med noen kammerater og spille pc i kjelleren i dag , så da kaster jeg meg selv ut hehe...

orker ikke og sitte her med de apene..

så da sitter jeg hos mamma og venter på at disse krampene skal bli til noe mere hehe..(evig opptimist)*ler*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7325847-skal-dere-i-dag-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi...... Du må slutte å håpe, så skal du se at du går i fødsel.......... eller, nei, for da burde jeg ha født nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå skal jeg vaske stuevinduene og sette opp adventsstaken og henge opp julestjernen. Koooooooooooselig, også kan jeg jo håpe at litt aktivitet setter igang ting og tang:))) Hmmmm... var jo et lite håp der ja *glis*

Etter det skal jeg støvsuge og skure badegulvet......

Min kjære mann jobber igjen - som vanlig - så da måååå jeg gjøre noe for å få tiden til å gå litt... Kanskje besøke noen etterpå som kan varte meg opp med adventskake og gløgg.... hmmmmm....Hvis ikke får jeg bake og varte opp meg selv:)))

Annonse

er egentlig litt sånn mamma-jente jeg og tess24! Men siden moren min bor langt inni sverige får jeg dessverre ikke bare dratt innom for å prate litt! Har ikkevært hos henne siden sommeren,siden jeg ikke klarer å sitte så lenge ibilen av gangen... kjipt :(

Stille og rolig på meg i dag...

Skal besøke svigers en tur da...

men ellers skal jeg lade opp til turen til riksen.

Skal på kontroll i morgen, men orker ikke tur retur på en dag, nytter jo ikke sitte så lenge...

Så derfor drar vi ikveld, og blir på hotell til i morgen...

Ha en fin dag!

Jeg har nå fått opp lys på trea ute, rydda og pynta litt inne, og nå har bekkenet mitt fått nok :( Jeg har så lyst til å være i aktivitet for å sette i gang noe her, men klarer nesten ingenting :(

Måtte få hjelp av sambo for å komme meg opp i stående stilling så jeg kunne henge meg over krykkene og komme meg ut hit på datarommet..

Snart blir det middag, og i kveld får vi besøk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...