Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 har det konstant! kan ikke gå forbi sjokoladehylla uten å bare må ha!! jeg tror jeg seriøst er avhengig, går det flere dager uten sukker så klikker jeg! blir sur, grinete og det går nesten ikke ant å snakke med meg. det var faktisk lettere å slutte med røyken enn sukker!!! Kanskje sukkeret holder meg unna røyken? kanskje det er derfor jeg greier å la være røyken?? Noen som har tips?? For dette går ikke lenger og jeg vil IKKE bli så svak at jeg begynner med røyken igjen! Jeg må greie å holde meg unna begge deler!!!!!!!!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har det på samme måte,er ganske sikker på at jeg er sjokoholiker. Men om man reiser på butikken rett etter man har spist så har man ikke SÅ stort søtkick,og da er det som regel enklere å gå forbi uten å kjøpe noe... I alle fall for min del...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Enig i at det er vanskeligere å slutte meg sjokkis en med røyk altså! Men det er ikke umulig! Jeg har funnet ut at sukker er litt som røyk, hver gang du tar en bit trigger du behovet for den neste biten. Jeg slutta hardt og brutalt og etter ca ei uke var suget borte. Men hver gang jeg tar noe søtt nå er suget der neste dag, så for meg er det enkleste rett og slett å ligge helt unna. Rosiner kan være en god erstatning forresten. Og du.. Ikke for ås kremme men har du testa deg for sukkersyke? Sinnsykt sug etter godteri hso meg kom av nettopp denne sykdomme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå