Gå til innhold

Helt utenom tema..bør jeg se brokebackmountain eller stolthet & fordom?

Anbefalte innlegg

...har vært på fest i går (dag 7 i syklus...kan jo være lenge til neste fest - det blir jo full klaff denne måneden..=) )..så jeg skal ha skikkelig kosedag på sofaen - bare spise godis og se tv/film..namnam!

Ønsker dere ei fantastisk førjulstid - og mange positive tester fremover - det er jo denne måneden det skjer!!! =)

Så hvilken film synes dere er best?

Klem

Fortsetter under...

Ha, ha sorry at jeg ler altså, det er ikke vondt ment - men det er da utrolig at ingen gidder å svare så lenge det ikke dreier seg om testing, EL, ikm, slim, symptomer e.l.

Skjønner dem godt, jeg gidder nesten ikke sjøl. Vi vil jo har BARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikke sett noen av filmene desverre så jeg kan ikke hjelpe deg..

God søndag!

Klemz

Helt enig! Skjønte raskt at dette innlegget ikke var noen hit! Men, skjønner det godt, pleier aldri (svært sjelden) å svare innlegget som handler om noe annet enn el, ikm og tester.....Nå skal jeg snurre film =)

Lykke til med prøvinga - måtte vi være heldige denne måneden..=)

Klem

jeg har sett brokeback, og den er utrolig sær... men ganske god igrunnen, likevell IKKE noen guttefilm. det er jo homser på høyt nivå ;-) den er langtrukken da, men innholdet er ganske intressant.

den andre har jeg desverre ikke sett!!

Hei!

Jeg har kun sett Brokeback Mountain, men jeg syns den var veldig bra. Fikk litt sjokk til og begynne med, men det ga seg. Har et bra innhold og jeg har tenkt masse på filmen i ettertid. Er nok ingen "guttefilm", men det kan ha godt av å se en slik film de oxo! hehe....

Kos deg!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...