nemigow Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 :S Hadde ikm tirsdag. Testet idag (søndag) med morgenurin.. Etter hvor lang tid skal man lese svaret? Hvor lenge må jeg holde testen i urinkoppen?? Åååh *FORVIRRA*
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 står i pakkningsvedlegget,men pleier å kunne lese av svaret etter 1 minutt-3 minutt. ikke etter 10min. de fleste tester kal man holde i urinen i 10 sek tror jeg.
nemigow Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 hmh :/ gjort det rett jeg da :/ skjønner det ikke!!!!!!!! entn må nesste test bli positiv.. eller så må jo tante kåmme :S
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 hehe,men da jeg ble gravid med nr 1 så viste testen negativt helt til jeg var i 6 uke.. da gikk jeg til legen og ba om lodprøve.. og som jeg trodde..jeg var gravid ja. noen kan få utslag en uke før ikm andre får ikke utslag og må ta blodprøve for å se det.
nemigow Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2006 Åj..interessant..hm drit å ikke vite
xnjil Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 min vennine fikk posetivtest 19 dager etter ikm, så det er håp da.
Miraculix Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Tester fortsatt neg. jeg også....................
Hilsen Aud Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 det er jo litt relevant hva du ar basert IKM på? Lutealfasen er sjelden så mange dager så du beskriver, så det kan jo ha vært at du har hatt EL senere en beregnet? Testet/tempet du for EL?
Miraculix Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har ikke testet for el. og ikm kan godt være både 2-5 dager +/-, så jeg venter fortsatt i spenning iallefall.. Vi får se
babyboyღaug07 Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Jeg testet positivt först 2 uker etter IKM. Begynte å få svaaakt positivt på strimmel 10 dager etter IKM.. Men positiv CB 2 uker etter IKm altså, knallpositiv strimmel fikk jeg först for noen dager siden... Det finnes håp ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå