Gå til innhold

Kirsty?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få spørre deg om noe om du er her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,spør ivei :-) Sniker i kulissene her inne selv om jeg ikke skriver så mye lengre :-)

Skrevet

Hei :o)

jeg bruker ikke FF selv, men er inne og ser på blant annet din hver da jeg synes sånt er interresant. Jeg vet jo egentlig ikke hva hverken tegn, koder, tall etc betyr,men ressonerer meg frem til det meste.

Men i dag såg jeg noe på FF'en din som var av interesse. Hmm.... betyr det det jeg trodde det betydde?

Skrevet

:-) Tenkte du på den positive testen? *ler* mange som har kommet på msn idag og spurtom det...

Tok en test igår, den var negativ. Tok så en ny idag, og den så først helt blendahvit ut. Men da jeg holdt den opp under lyset så skimtet jeg en slags skygge. Og da jeg vendte litt på den og fant en fin vinkel så såg jeg at skyggen var en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak rosa strek, kunne nesten ikke se den, måtte virkelig legge godviljen til. Hentet mannen. Først så han ingenting, men da vi vendte på den da såhan den han også! Så ikke innbilning. Men når streken er sååå svaaaaaaaak aventer jeg det hele i 3 dager, for jeg har hatt en del kjemiske graviditeter, og da har jeg hatt svaaaaak strek i 2 dager, men på dag 3 er den negativ og så kommer tanta... så venter i 3 dager til før jeg jubler... men siden streken var rosa var det ikke en skyggestrek, selv om det så mre ut som en skygge da. Er jo enda tidlig... vi får se!

Skrevet

he he, det var nok den jeg tenkte på ja!

Du få vente i spenning litt til da, lykke til! Ville jo vært en knall bursdagsgave!

Skrevet

Takk for det :-) Er litt positiv siden tempen er så høy...

Skrevet

Ååååååå! Håper det endelig klaffer for deg nå, Kirsty! DET fortjener du virkelig!!!

Krysser det som krysses kan! :-)

Skrevet

krysser jeg også!!xxxxxxxxxxxxxxx

skjer jo ting blandt sliterne for tiden,så......:-)

heier masse,masse,masse!!!!

Skrevet

jeg også krysserxxxxxxxxxxxxx håper det ikke er kjemisk!!!

Skrevet

åååååå!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

krysser alt jeg har for deg snuppa.....du fortjener det virkelig nå altså :)

**håpe håpe håpe**

stooor klem

Skrevet

Så spennende da Kirsty!!!

Sjekka charten din, og tempen er jo høy da...

Krysser fingra for at det er NÅ som spira sitter

xxxxxxxxxxxxxxxx

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...