Snappie Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Har hørt at man kan allerede nå begynne å smøre seg med jornøttolje nedentil for å forhundre at man revner så mye under fødsel. Noen som vet noe om det?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 har hørt om det, men har ikke så stor tro på sånt jeg... tror noen er disponert for å revne, og andre ikke... Men tro meg, du kjenner det ikke uansett!!!!!! ;o)
Snappie Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Men hva med i etterkant? Har hørt historier om villkjøtt og sånt... Uff... Tar ikke sorgen på forskidd, men hvis det er noe man kan gjøre så...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 nja, etterpå kan det jo selvfølgelig gjøre vondt om man revner masse.... *ugh blir dårlig v tanken* du kan jo prøve diverse kjerringråd, kanskje det funker!! )
Nordlys 06 og 07 Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Hei i mitt forrige svangerskap begynte jeg å bruke weleda fødselsforebyggende olje FRA ca uke 34. Jeg revnet ikke under fødselen!! Så jeg sverger på å bruke det denne gangen også!!!
Snappie Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2006 Hvor fikk du tak i den? Apoteket?
Nanna:-D Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 http://mammaogmeg.no/index.php?manufacturers_id=18 Her kan du kjøpe weleda....
Nordlys 06 og 07 Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Kan også kjøpes på helsekostbutikker....
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Revnet da jeg fødte sist og det er ikke noe å bekymre seg for. Merket ikke noe under fødselen, det grodde fint og alt fungerer som før nedentil! Forresten så må en må tøye skjeden mer enn man smører. Leste om en som hadde tøyd og skjeden hadde blitt som en gummistrikk.Så da er det kanskje greit å vente litt? Og et tips som egner seg bedre på 3.trimester enn her, men jeg skriver det likevel: Brukte bringebærbladkapler fra uke 37 sist jeg er veldig fornøyd med det!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 jeg drakk mye bringeblærblad tea forrige svangerskap...vet ikke om d hjalp så mye men d skal hjelpe mot fødselskanalen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå