Gå til innhold

Forebygge å revne under fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at man kan allerede nå begynne å smøre seg med jornøttolje nedentil for å forhundre at man revner så mye under fødsel. Noen som vet noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt om det, men har ikke så stor tro på sånt jeg... tror noen er disponert for å revne, og andre ikke...

Men tro meg, du kjenner det ikke uansett!!!!!! ;o)

Skrevet

Men hva med i etterkant? Har hørt historier om villkjøtt og sånt... Uff... Tar ikke sorgen på forskidd, men hvis det er noe man kan gjøre så... :)

Skrevet

nja, etterpå kan det jo selvfølgelig gjøre vondt om man revner masse.... *ugh blir dårlig v tanken*

du kan jo prøve diverse kjerringråd, kanskje det funker!! :o)

Skrevet

Hei

i mitt forrige svangerskap begynte jeg å bruke weleda fødselsforebyggende olje FRA ca uke 34. Jeg revnet ikke under fødselen!! Så jeg sverger på å bruke det denne gangen også!!!

Skrevet

Hvor fikk du tak i den? Apoteket?

Skrevet

Kan også kjøpes på helsekostbutikker....

Skrevet

Revnet da jeg fødte sist og det er ikke noe å bekymre seg for. Merket ikke noe under fødselen, det grodde fint og alt fungerer som før nedentil!

Forresten så må en må tøye skjeden mer enn man smører. Leste om en som hadde tøyd og skjeden hadde blitt som en gummistrikk.Så da er det kanskje greit å vente litt?

Og et tips som egner seg bedre på 3.trimester enn her, men jeg skriver det likevel: Brukte bringebærbladkapler fra uke 37 sist jeg er veldig fornøyd med det!

Skrevet

jeg drakk mye bringeblærblad tea forrige svangerskap...vet ikke om d hjalp så mye men d skal hjelpe mot fødselskanalen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...