Gå til innhold

RD 12 og nervene er her for fullt....

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg kommet til RD 12 og jeg er så nervøs.... Har bestemt meg for å teste i morra tidlig. Hjeeelp.... Jeg har jo egentlig ikke så høye forventninger, for embryoet vårt hadde jo en liten fryseskade og var ikke av de aller beste, men man håååper jo så veldig likevel. Det hadde vært verdens beste julegave!! Jeg har så lyst til å være gravid nå...

Kjenner jo litt "symptomer", men jeg står på crinone så det kan absolutt være den som lurer meg litt. Da er det bare å få søndagen til å gå... Tenk på meg da jenter!!

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7325363-rd-12-og-nervene-er-her-for-fullt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei minni 79!

Jeg relaterer meg fullt og helt til hva du skriver... Merker jo noen symptomer jeg også men tør ikke helt satse på at de er kroppens egne. Følelsen av å være gravid svinger fra dag til dag, time til time - ja til og med minutt til minutt!

Alt vi kan gjøre er jo å vente på den fryktede testdagen (9.12 for min del) og håpe det beste men frykte det verste. Det finnes ikke en måte i hele verden for å bekytte seg helt for å bli såret, men vi kan jo bli positivt overrasket også. Og da er alt slitet verdt det.

Jeg skal tenke på deg i morgen! Lykke til! :o)

Klem fra

Tenker masse på dere begge to minni 79 og li-li :o).............

Nervene er i helspenn ja det kan man si, var såvidt jeg turte å teste meg da jeg skulle teste i oktober.

Men som du skriver li-li kan en positiv overraskelse ligge og vente på dere, og tenk for en gladmelding det er da:o)!!!!!!!!!!!

Dette skal nok gå vedlig bra:o)........

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...