Desember17*overtid* Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Er det fleire som har hatt brun utflod? Har dere spurt jordmor om det? Å veit dere om det kan bety det samme som tegningsblødning på ein måte, eller at fødselen nermer seg hvertfall.....?
Desember17*overtid* Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2006 Dytter litt, lurer sånn på om det er andre som har hatt brun utflod og...
kokosbolle Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Brun utflod er jo som kjent gammelt blod, så du har jo hatt en type blødning. Hva slags kan ikke jeg svare på, men på føden sier de jo at man skal ringe hvis man har blødninger så kanskje de kan svare deg der?
Desember17*overtid* Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Ja det er jo det, men tror du ikkje eg bare kan vente til onsdag, skal på sjukehuset til ein skjekk da. Føler det er litt unødvendig å ringe no da, va jo ikkje friskt blod. Har heller ikkje vonde kynner i dag, hadde bare i går.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Jeg hadde en liten blødning, og påfølgende brunt utflod etterpå som varte et par dager. Tok ikke kontakt med lege, men var til vanlig kontroll 5 dager etterpå. Var da i uke 33. Hun tok vaginal ultralyd i tillegg til vanlig ultralyd for å sjekke morkaka osv., men hun fant ingenting. Det er sikkert ingenting, men snakk i alle fall med sjukehuset om det på onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå