Gå til innhold

Tør nå juble littegrann...

Anbefalte innlegg

Testet positivt idag... 1 dag før IKM...

Er nesten litt sjokkert over å få dette resultatet..

Er nok litt skeptisk nå helt i begynnelsen, siden jeg har mistet en gang før..

Sprer babystøv utover til alle dere andre...

Klem fra...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7325208-t%C3%B8r-n%C3%A5-juble-littegrann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, jeg suger til meg babystøv i store mengder:)

Jeg hadde ikm i går, har flust med symtomer og nå den siste uka har jeg gravdis blitt mer og mer kvalm. Jeg er helt sikker på at jeg er gravid,men skal ikke teste før på ondag. (da kommer testene i posten)

Krysser fingrene for deg jeg vettu...

Det er litt av en prøvelse å vente på disse testene kan jeg fortelle deg..

Jeg testet med EL-test og G-test fra billig-tester.. Samt en CB digital EL-test.. Alle viste positivt... Så jeg håper at de har rett alle 3 testene...

Klem fra...

Annonse

Annonse

Hei Femina...

Jeg tror nok at jeg kan juble med rett nå. Har testet litt i ettermiddag også. "testemani" - hva er det?

Skal til legen imorgen og be de ta en blodprøve. Går på noe medisiner som ikke er så bra når man er gravid, så jeg lar legen da avgjøre videre medisinbruk på meg...

Skal juble HØYT ut imorgen om jeg forsatt er gravid...

Klem til andre siden av jordkloden fra...

Hei Emblamamma...

Det ble klaff i 11. pp... Må nok innrømme at jeg ved flere anledninger har tenkt at jeg aldri kommer til å bli mamma...

Var hos lege på torsdag. Da sa hun at hun ventet på mitt samtykke, så ville hun sende meg videre til utredning for barnløshet... Ble så glad når legen min setter ting igang uten at jeg behøver mase liksom...

Men nå trenger jeg kanskje ikke til videre utredning??

Lykkeønskninger til deg også.. Håper den sitter snart hos dere også...

Klem fra..

Aah, saa spennende, og saa fantastisk dersom du er i lykkelige omstendigheter (som det het saa vakkert i gamle dager=o)))

Jeg krysser alt jeg har her fra regnskogen og gleder meg til etter-legen-updates. Deilig at verden er saa liten naar ting er saa spennende.

Sparer stemmen til et hoety jubelbroel senere for deg dersom den sitter. Legen fikser det med medisinene, det er jeg sikker paa.

Åååååh - gratulerer så MYE!! Så så vidt innlegget i går når jeg egentlig ikke hadde tid til pc, så måtte inn igjen i dag og si grattis!! Jeg befaler den babyen der å holde seg der i minst 7-8mnd til!!!!!!!

YESSSS!!!! Testen var like positiv hos legen idag...

Fikk time mandag om en uke. Da begynner nok undersøkelsene for min del. Frem til det fikk jeg beskjed om bare å nyte livet...

Håper det blir babysvømming i basseng før jeg "monterer" maske og våtdrakt.. hehe..

Dette er nok den beste julegaven jeg/vi noen gang har fått... Selv om vi ikke får "åpnet pakken" før til høsten da...

Men den som venter på noe godt, må dessverre ofte vente en god stund...

Klem til dere alle og sprer litt babystøv til dere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...