2søtesmåh Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 Nå har jeg IGJEN fått enda lenger syklus. Skylle fått TR idag hvis syklus skulle vært like lang som sist (33 dager). Gangen før var den 31 dager.. Skal den bli lenger og lenger for hver pp eller??? Faen. Ikke skuffa over å ikke være gravid (testa neg i dag) egentlig, men at syklus blir lenger og lenger bekymrer meg. Lo av meg selv da jeg fant EL-slim 3 ganger første pp. Men faktum er den at jeg har EL-slim ca en gang i uken, har hatt det alle 3 pp mine..... Så mulignes jeg ikke har EL da?? Kan vel ha EL slim flere ganger i en periode hvis EL ikke blir fullført 1.gang... Også holdet vi på å bygge hus, og vet ikke om vi kommer inn til jul. Vi håper det, og jeg tar meg derfor ikke tid til å pynte til jul i gammelhust (+ at vi har flyttet en del ting over til nyhuset allerede....) så vi sitter her da, i skittent hus uten fnugg av julestemning 1. søndag i advent..... Mannen er ute i huset og jeg sitter her med lilleprinsessa og har bare lyst til å grine.... Kankskjer er det noe galt med meg, kanskje blir det å feire jul i gammelt hus uten julepynt.....og de neste to ukene på jobb blir det trolig en god del overtid ( og jeg er SÅÅÅÅ lei. AHHHHRG, Hva kan man gjøre for å få opp humøret????. Og sambo klaga over dårlig sex liv i går kveld.... Jeg er ikke så veldig spennende i senga nemmelig, og vi har hatt en del problem med det, og det MÅTTE selvsagt bli tatt opp i går slik at jeg må slite med dårlig samvittighet for DET også i dag......Nei, nå går jeg og dør på meg, så skal jeg komme tilbake i bedre humør senere. Ser at mange har blitt gravide ) Jeg synes det er så koselig ) Men vil ikke lese de akkurat nå, vil kose meg med slike gladmeldinger jeg, og da kan man ikke være deppa før man begynner..... Ha en fortsatt fin søndag alle sammen. Og en god adventstid ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324942-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5h-lei-n%C3%A5oh-yaeh-et-syteinnleg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suretær Skrevet 3. desember 2006 #2 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei, opp med humøret - ting ordner seg skal du se. Det at dere har mulighet og penger til å bygge hus er jo fantastisk! Tenk så fint det blir til slutt. Selv om gamlehuset virker kjipt nå har dere vel overlevd jula der før?? Og tenk at du har en liten prinsesse, det er det nok mange her inne som misunner deg.. : ) Prøv å fokuser på det positive og gled deg over det du har.. ! Og du, hvis du er dårlig eller lite spennende i senga som du sier, og i tillegg har dårlig samvittighet over det synes jeg det er noe alvorlig galt med din sambo. Det er han som burde ha dårlig samv. for å si noe så dumt i stedet for å fortelle deg hva han ønsker og oppmuntre deg. Sorry altså, mener ikke å angripe deg - var bare ment som en oppmuntring.. Søndagsklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324942-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5h-lei-n%C3%A5oh-yaeh-et-syteinnleg/#findComment-7325044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå