Gå til innhold

I skrekkblandet fryd vil jeg fortelle .....:)

Anbefalte innlegg

At jeg er gravid.......igjen........ Håper jeg vil kunne gå helt frem denne gangen.

Testet i dag, tre dager før tiden og det kom frem et svakt kryss. Men en test som ikke viser graviditet er snøhvit, det vet jeg da jeg har tatt titalssvis av dem.

Det var andre runde med dobbel pergo denne gangen.

Symptomer: Ja jeg har hatt noen av det, faktisk så mange at jeg ikke trodde jeg var gravid.

Fire dager etter eggløsning -> fryktelig mensen vondt i ryggen.

Fra fire dager etter el og tre dager fremover -> masse stikninger i livmor. Dette har avtatt noe.

De to siste dagene ar jeg vært småkvalm på kveldene, men det har jeg bare trodd er fordi det er mye sjuke folk rundt om.

Men altså jeg er gravid. Skal ringe sykehuset og fortelle dem det på tirsdag så da får jeg vel time fort til medisinering. SÅ da blir jeg sprøyte bruker...

Nå gleder jeg meg til julaften. DA skal vi fortelle foreldrene våre.

Ha en flott dag folkens.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324893-i-skrekkblandet-fryd-vil-jeg-fortelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Oi, oi, oi.... GRATULERER dette var koselige nyheter :-)

Nå skal den sitte ikke sant?!!

Spørsmål - er det blodfortynnende du skal ta? Har du fått påvist Lupus eller er det pga at du har hatt flere aborter?

Klæm

Annonse

Bjørnen Collargol!

Takk for lykkeønskninger :)

Ja det er blodfortynnnende medisiner jeg skal få. Både albyl- E og Fragmin. DEtte er fordi jeg har mistet to ganer i uke 22 pga morkakesvikt. Blodpropper i den. Men de har ikke klart å finne ut at det er noe galt med blodet mitt, hverken Lupus eller noe annet. Så dette blir litt for spennende.... Men vi krysser fingra. Men gleden over å være gravid er ikke like stor som første gang jeg testa positivt.

Tusen takk.

Hvordan går det med deg? KJenner du noe den ene eller den andre veien?

For å si det sånn jeg trodde ikke den skulle bli positiv i dag altså.... Fikk mensenkveisa mi i går (dog litt mindre enn vanlig) og i tillegg så har stikningene avtatt noe. Så det er masse håp for deg også!

Å bare så det er sagt så er jeg testoman og hadde test i skapet. Derfor testa jeg så tidlig...

Gjest Bjørnen Collargol

Skjønner at du ikke er like oppspilt ja, men det er jo store sjanser for at det går bra denne gangen da når du får blodfortynnende. Jeg ha rjo Lupus så jeg går på albyl-e fast, men skal gå på fragmin når jeg blir gravid.

Skal virkelig sende positive vibber til deg og håper at det ordner seg denne gangen.

Klæm

Annonse

Hurra!!! Håper jeg kan slå følge med deg på lørdag.. da har jeg IKM... Men men lenge leve optimisten meg eller ?? he he men det kan nok hende spiren satt på grand canaria.. fikk ikke helt følesen av EL men sex hadde vi hele tiden, og blir jeg ikke gravid nå så er det vel derfor han skjøtt vel blankt halve tiden stakkar :-)

Nei fra spøk til alvor dette skal gå bra og jeg skal forte meg etter!!!

Tjorven gratulerer!!!!

Takk Tjorven :)

Lenge leve optimisten. Uten optimisme så hadde vi ikke overlevd, dagene hadde iallefall blitt atskillig tyngre.

Det hadde vært supert om vi kunne ta følge fremover, så jeg ønsker deg en positiv test på lørdag. For det blir jo barn da man slapper av... hehe.

Ha en flott dag!

Ja, jeg håper det er håp for meg også. Kanskje det er to doble Pergo som skal til? Har IKM på torsdag/fredag. Hadde menssmerter for noen dager siden, men de har gitt seg. Kjenner egentlig veldig lite, og mindre enn sist. Har hatt færre bivirkninger av Pergoen denne gangen. Sover litt dårlig om natta, men det er alt. Sist var jeg kvalm, svimmel og hadde vondt i magen. Nå er jeg helt fin. Har mindre kviser enn normalt også. Føler meg ikke akkurat gravid, men det er jo lov å håpe! :o)

Supert at det virket for deg i alle fall!! Det gir jo håp til resten av oss også! :o)

Tusen takk MAddemor og de andre.

Ja jeg er heldig ettersom pergo virker på meg. Men jeg må bare si at jeg fortjener ikke dette noe mer enn noen andre her på dette forumet.

Og forresten...testen var jammen positiv i dag og den gitt..... måtte teste litt mer da sørru. He he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...