Gå til innhold

Bittelite blod,hjelp!!


endaeintrønder

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9+1 idag,og de siste 3 dagene har d kommet bittelite blod i truseinlegget,det er bare små prikker,men allikavel!Jeg va på UL på fredagen,for jeg var redd(siden jeg har mistet mange ganger før)men alt så fint ut,legen kunne ikke se noe blod fra livmoren heller..Men hvor kommer blodet fra da!??Det er heller ingenting når jeg tørker meg,bare små prikker noen ganger..noen som har opplevd noe sånt?Er så redd for å miste den her gangen også,vi prøver på nr 2...Har også litt vont i magen,sånne stikkinger,men det er vel normalt har jeg hørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i 6. uke og blør litt for 4. dag på rad. Jeg blør mer enn deg, men ikke så mye som når jeg har mensen. Er også kjemperedd, selv om jeg aldri har mistet. Har to gutter, blødde ikke da jeg gikk med dem. Legen ba meg ta det med ro i helgen, og han sa at jeg trolig må sykemeldes hvis jeg ikke slutter å blø. Har veldig lyst på en ultralyd for å se om fosteret lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,det er ikke noe morsomt å blø altså,men blir jo så redd også:(( Du kan forlange tili UL hvis du er veldig redd,snakk med legen din,eller ring på sykehuset!!Har sittet å lest endel på nett nå,og alle plasser jeg har vært innom,er det helt normalt å blø litt inntil uke 12,så da regner jeg med at dette ikke er farlig!Men går å sjekker hele tiden om det blør mere da...ønsker deg lykke til ihvertfall,det går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde å blø litt på onsdag, og inn på ul, alt var bra. Jeg har en teori om hva det kan være( for min del) Slimhinnene er jo ganske skjøre nå(jeg er i 9. svangerskaps uke) Jeg blødde etter å ha vært på toalettet og hatt avføring, så når jeg hadde vært på ul og sett at alt gikk bra lurte jeg fremdeles på hva det kune være. Jeg lurte på om det rett og slett har sprukket noe når jeg har presset. Hørtes ikke det litt logiskt ut? Og i natt hadde vi sex og også da blødde jeg etter på, ikke det at det var vondt, men skal sikkert ikke mer til. Jeg prøver å trøste meg med at det er normalt.......

 

Andre som har meninger rundt min teori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...