BollaPinnsvin79 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2006 Ser ut til at jeg har kommet på rett sted. Min dato er 10.10.79, og hans dato er 23.01.70. Har termin 20.01.07 men lurer på om det skjer noe før??? Er selvfølgelig også interessert hvis du/dere ser noe mer hehe. Er kjempetakknemlig for svar! Klem
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 hei og velkommen ) det kan lønne seg at du skriver navnet i overskriften på den du ønsker skal spå deg. men jeg kan no ta deg denne gangen det kommer nok ikke til å skje noe før rundt termin nei..så du må nok bare smøre deg med tålmodighet )
BollaPinnsvin79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 uff, merker jeg ble skuffet nå ja...(. Hodet har festet seg og magen henger langt under buksekanten. I tillegg har jeg masse kynnere, så jeg hadde håpet at noe var på gang. Legen ville ikke engang sette opp noen ny time til meg fordi hun trodde jeg ville få i slutten av desember. Men takk for svaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå