Gå til innhold

jente eller gutt? vet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi får en guttebebis i april.. gleder meg så utrolig:-)

har ei jente på snart 4 fra før, så en gutt nå vil bli koselig... Er det flere som vet? Og har dere funnet navn?

Vi har.. og det er Magnus...

snuppa heter Kristine... og Magnus og Kristine er fint sammen syns jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får ei lita jente (vår første), og vi har navnet klart. Men vi har funnet ut at vi må se henne før vi annonserer det til verden, så om folk spør om navnet sier vi bare at vi ikke vet enda. Ikke engang familien vet.

Det er utrolig så mange forslag man får da ;-)

Synes Magnus og Kristine var to veldig fine navn :-)

Skrevet

*fnis* skjønner godt den der med å ikke annonsere det til hele verden, men vi er så sikre på navn at vi gjør det allikavel:P men at vi sier bare som et lite tillegg: men vi får nå se om han ser sånn ut når han kommer:-)

lykke til vidre, Sanasol.. er du langt på veg? Jeg er i uke 21

Skrevet

Hei!

Vi får ei lita jente:) Har begynt og tenke på navn, men det er jo så vanskelig!! Har heldigvis god tid enda til og bestemme oss, da!

Skrevet

Jeg er midt i uke 27, så det er ikke lenge før jeg rusler over til 3 tri, noe som er helt sprøtt! Det har gått utrolig fort dette her :-)

Lykke til videre du også :-)

Skrevet

UL viser jente, men jeg klarer ikke helt å stole på det... Vi får se hva som kommer ut ,o)

Skrevet

Vi venter jente ifølge ul i april, men ul kan jo ta feil da;-).. Navnet er klart ,men som over vi annonserer det ikke før vi har sett henne;-D..

Skrevet

Har en jente som vil fylle 3år 2 dager etter termin med min neste som også blir jente.

foreløpig skal hun hete alicia, men hadde navn klart sist også, men plutselig streiket mannen...så da ble det navnbytte,,

Skrevet

Vi har ei lita tulle som heter Levie, fyller 3år like før neste kommer. Det blir også ei lita tulle ifølge ultrald. Hun skal hete Tora=)

Skrevet

Vi vile så gjerne vite det når jeg var på ultralyd men fikk ikke det.Skal tilbake i mars på en siste sjekk(ultralyd)og håper da at vi får vite kjønnet.Navnene er klare enten Aurora eller Isak

Skrevet

Heia Snuppa mi (rampen_)!!:)

Æ mått slett msn på datan pga nå dritt som hadd lagt sæ te, å ætter det så skapa datan sæ heillt. Så æ har itj fått lagt t msn pånytt einnda. *buhu* Næstn krise d vettu!;)

Du ska tru æ hadd nok å styr me inatt da. Phu, fikk knapt søvn æ. Det tar på å setta barnpi gitt. Så idag ha æ vorre bra klar å slitn. Men,men.. Va verdt d da:)

Håpe humøre dett e likar idag da?! :-)

*Klæmma*

Skrevet

hei..vi venter gutt i mars..han skal hete jørgen......

har to jenter fra før som heter malin og miriam...

Skrevet

Har en gutt fra før som heter Oliver, og får en gutt til i april som vi ikke helt vet hva skal hete enda. Tenker på Oskar, Leo, Teodor, Felix, Fabian og enda flere navn ;-) Har heldigvis lang tid på oss, og sånn som vi gjorde sist så hadde vi tre navn klare og bestemte hvilket av de det ble når vi så han.

Skrevet

Arinaaaaa.... sjett etter dæ på msn i hele dag...

:( i håp om å få hør kossn det gikk i natt, men bra det gjekk bra...

snakk om ildprøve:-)

Håpe alt e bra, humøret akkurat no e egentlig ganske bra faktsk.. men har vært meeeeeget varierende i løpet av dagen....

Skrevet

Vi vet ikke hva vi får ennå men blir det gutt skal han hete Nikolai og blir det jente skal hun hete Thea eller Victoria.

Skrevet

Vi vil ikke vite hva det blir, men har en sønn på 14 mnd fra før.

Er ikke sikre på navn og syntes det er kjempvanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...