Gå til innhold

Fødselen stoppet helt opp???

Anbefalte innlegg

hei

Jeg hadde ekstreme smerter og nedpress på torsdagsmorning,gikk hele dagen men ble ikke bedre,følte de rant også.og de var vått i hele trusa.kontaktet føden og fikk komme inn.Der var de ei jordmor så mente att nei de syns hun ikke var vann...men de var jo akuratt som vann.ikke luktet de heller.

men hun skulle sjekke om eg hadde rier og hjerteslaga til ungen.følte hun var så nebbete og frekk hele tiden,vet att å ligge på 20 på riemaskinen er ikke rier,men riemaskinen steg helt opp til 120 på de høyeste.Alikavell sa hun jeg ikke hadde rier å dette var nok ikke noe nei.virket så hun såg på meg som helt dum,men hun skulle nå få legen inn og sjekke meg viss de va bedre.så gikk hun og kom tilbake me han,han såg bare på papiret og sa ja hger e de jo flere rier på gang og gikk nok rett til fødsel eg nå i løpet av natta.Han sjekket åpningen og den var 2 cm.ønsket meg lykke til og så ble en annen jordmor satt på meg som skulle følge meg gjennom natten,hun andre som var der først sto bare jammen,å nesten så hun virket sur og bare gikk rett ut av rommet.

Fikk spørsmål om vi ville bli der eller om vi ville hjem litt for de kunne ta tid ,men måtte komme tilbake om ikke så lenge.Vi valgte og dra hjem og kom tilbake 4 timer etterpå,da sjekket ene jordmora åpningen og den var forsatt bare 2-3 cm,men eg begyntte og blø så bare de etter den sjekken,Tok seg opp en kraftig ri så var så vond att eg ble beordert til og prøve og legge meg til siden,gjor de og da stoppet de opp.Eneste de stoppet helt opp,og ble sendt hjem me blødninger fra underlivet.Det stoppet ikke opp før neste dag,ringte inn og lurte jo litt,for føler eg fikk så dårlig informasjon,jeg er førstegangsfødende også så vet jo ikke hvordan alt skal være,følte bare vi ikke ble tatt seriøst,følte verken samboeren eller foreldra vår.Di ble sjokket når vi ble hjem sånn.

Hun sa de var helt normalt og blø og skulle ringe igjen når riene tok seg opp.

Problemet er jo att eg kjente jo ikek alle riene der inne heller,følte bare de låg der hele tiden og murret,men de kan vel kansje ha me att de satte seg i ryggen og der har eg endel smerter fra før.Slimproppen min er jo tydligvis gått også,masse slim me brunt og svart som er kommet.men nå e de stoppet mer opp.går me konstante smerter i ryggen på 3 dagen nå,får ikke sove eller noe å sliter meg helt ut.Er så urolig for lille gutten min også om han har de bra.Han låg så langt ende att legen klarte ikke måle hodet hans skikkelig.

Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Tenk om han trenger hjelp til å få de igang eller står fast?

å de att en skal ringe inn til føden er en urolig.bedre me engang for mye en gang for lite,stemmer ikke mye.jeg har ringt 2 ganger i hele dette svangerskapet og de har vert nå og virker så eg ikke får komme inn nå.føler di bare er spydige tilbake og att alt er normalt og skal bare slappe av og ta meg en dusj og prøve og sove,problemet er jo att eg verker konstant,og uroer meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324686-f%C3%B8dselen-stoppet-helt-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...