Gå til innhold

utsyrsliste,trenger hjelp :)

Anbefalte innlegg

hei..

jeg lurte på om noen hadde en ultimat utstyrsliste de ville dele med meg??

begynt å kjøpt inn litt etter litt,men på listene mine er det bare rot..har hundre lister over alt,med noe her og noe der..hehe..litt forvirret :)

har dere andre,med rundt samme termin, kjøpt inn mye til nå?

termin 26.mars-gleder meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324668-utsyrslistetrenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!!

jeg har termin den 27 mars... hehe...

det eneste vi har kjøpt inn hittil er stellekomode og skinnpose. ellers har jeg litt klær...

har tenkt til å bruke sengen jeg hadde da jeg var baby så det problemet har jeg ikke.

har ikke tenkt til å ta det store shoppe-raidet før etter nyttår for da bruker det å være så mye tilbud...

det er veldig bra å ha det essensielle med klær, body, strømpebukser, sparkebukser, sokker og uteklær, og bleier, våtservietter, tørrselrvietter, bomullskluter, såper og sånt, men det er ikke nødvendig å handle ALTFOR mye siden du garantert vil fa en hel haug med klær og sånn når fødselen er overstått...

lærte det the hard way da jeg fikk datteren min... hehe... skapet var fullt av klær jeg ikke rakk å bruke... hehe

hei=)

jeg har også termin 26 mars=) har kjøpt bilsete bare vi, bestilt vogn som vi får i slutten av januar og seng har vi sett på.. Ellers har vi jo kjøpt noen klesplagg, men ikke mye. Tenkte vi skulle vente litt egentlig. Jeg gleder meg noe så utrolig=) Kjenner du mye spark og liv, hver dag?

Hei, har også termin 26. mars, det eneste vi har kjøpt så langt er dyne til senga. Så har foreldrene mine kommet med vogndyna som jeg brukte da jeg var lita, 2 dynetrekk til den + to laken med plastbelegg under. Har planlagt en hel masse da, men føler at vi ennå har såååå god tid til shopping, så stresser ikke med det!

Jeg har funnet en nettside som jeg tror heter www.ammetaka.no, der står det masse nyttig! Bl.a er der ei utstyrsliste http://www.ammetaka.no/Baby/utstyrslista/shoppinlistautskrift.php som virker veldig bra. Uten alt det unødvendige dillet som utstyrsleverandørene putter på sine lister :o)

Jeg har også termin 26 mars :)

Har ikke kjøpt en ting! Får låne seng av mamma, får bilsete av foreldrene mine, vogn a foreldrene hans.. Har funnet hvilken stellekommode vi vil ha. Men har INGENTING. Huff.. bjunner å få litt panikk snart :)

Er foressten 23 og kommer fra vest :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...