Gå til innhold

Snuppa har snudd seg :)


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Ho lå på leike teppe sitt den gymmen, så gikk jeg på badet for å lette litt på trykket .. hehe... Satt med døren åpen, å høtrte at ho dreiv på å jobbet med noe, tenkte ho ladet opp til en kjempe bleie! Når jeg kom inn lå ho på magen å var stor fornøyd, smilte fra øre til øre :) (Har fått sett det nå da, jeg gikk ikke noen vei før ho gjore det igjen,går ikke glipp av det to ganger nei!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro! Det er alltid stas når det der skjer, blir jo så stolte av de små krabatene:-)

Sofie har snudd seg rundt på magen i tre uker nå, venter bare at hun skal snu seg fra magen til ryggen, men ser ikke ut som at det skjer med et første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det er så stort når det skjer:-) Amandus gjorde det for første gang for ca 1 uke siden, og i morges hadde han visst snudd seg fra mage til rygg også, virkellig rullet langt bortover gulvet sa sambo! synd jeg ikke fikk se det, men som du sier cogm; så skal jeg ikke gå glipp av det 2 ganger;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Fint du fikk sett det andre gangen hun snudde seg, da! :o)

 

Karsten snudde seg masse 8-9 ganger i løpet av en uke, det er tre uker siden. Nå har han sluttet med å snu seg igjen... Ja, ja, han snur seg vel igjen om en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...