Gå til innhold

til meg35

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var veldig glad i bjørnen corlagol når jeg var lita jente, og kan vel deler av sangen enda:). Ja jeg kan nok spå deg generellt litt senere. Hvis du synes det drøyer, rop på meg igjen, da jeg blir litt forvirret over alle linkene her, alle vil jo bli spådd. skjønner selvfølgelig dette, men det er ikke alle spm jeg svarer på. Og lista blir jo lengre og lengre og lengre. Ha en super resten av søndagskvelden:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324327-til-meg35/#findComment-7328565
Del på andre sider

Hei Bjørnen Collargol

Litt om deg først: Du har alltid en åpen dør og et smil på lur. En sann venn er du også. Du er ressurssterk, omsorgsfull og storsinnet. Du kan også bruke det meste til et eller annet, og hindringene du møter tåler du godt.

Fikk et signal her om at dette legget skal i hovedsak handle om ditt forhold til skorpionmannen din.

Så da blir det første om deres forhold nå: det virker som om det er noe dere holder på å endre og det oppleves som om at dere tar to skritt fram og et tilbake. Dere har på en måte innsett at dere må godta at ting er slik de er, og at dere har sluttet å kjempe.

Dere er klar for å takle verden og dere gir faktisk 110% på enkelte områder. Kortet sier også at en drøm er unnfanget Er du gravid?

Over til deg igjen… har du tidligere følt deg litt utestengt fra din samboer, tror nok du må huske at det er ikke alt han deler med andre. En skorpion er en lidenskapelig mann, men sine innerste tanker får du aldri. Hvis du godtar dette, vil nok alle få det bedre. Du har nok også brukt mye tid på ønsketenkning og drømmer, fortsett med dette så lenge det ikke går utover andre viktige ting, uten drømmer er vi faktisk ingen ting. Hvis vi bare ønsker oss ting sterkt nok vil mye være gjort. Men vær oppmerksom slik at du ikke bygger luftslott, altså vær litt realistisk i det hele. Hvis det er noe du må løse, et hinder du må møte så vær direkte og snakk rett fra levra, og svarene du gir bør være ærlige.

I den nærmeste framtid virker det som om du skal i en rettsak, eller du blir nødt til å veie alle sider av en sak. Det kan også antyde at du må gjøre det som må gjøres. Jeg vet ikke va dette handler om, men uansett skal du forplikte deg til å være ærlig.

Du er redd for å utforske det ukjente eller håndtere noe annerledes, eller forgripe hindringene i din vei. Dette er et hinder for deg faktisk, prøv å ikke frykte så mye.

I dine omgivelser nå ser jeg en begivenhet, dåp? Men det kan også være andre former for sosiale aktiviteter. Kanskje det også handler om et samarbeide med andre, teamarbeid med andre ord?

For å komme deg videre skal du virkelig jobbe med det du er redd for, prøv å ikke gi deg over i depresjon eller tristhet. Husk ting hadde faktisk kunnet vært verre. Nå er det bare en vei, og den er OPPOVER.

Utfallet viser hjertesorg, eller at noen lider følelsesmessig eller at noen bryter sine løfter.Du må nok gå en kamp, men den takler du fint. Samtidig får jeg opp at du blir frikjent, du er omgitt av godhet. Du blir sorgløs og får barn.

Håper denne tolkningen sier deg noe. Spør hvis det er noe som er uklart..

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324327-til-meg35/#findComment-7333219
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Oi, oi, oi....

Her var det jaggu mye som stemte må jeg si.... Fikk helt frysninger jeg og gråten i halsen...

Jeg skal på jobb nå så rekker ikke skrive noe særlig, men skal se på denne igjen når jeg kommer hjem senere i kveld!

Tuuuusen takk for at du ville legge kort på meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324327-til-meg35/#findComment-7335806
Del på andre sider

Bra at du fikk noe til å stemme da:) Jeg vet jo ingenting om deg og derfor har jeg ikke peiling på hva legget skal handle om før jeg legger kortene. Setter derfor utrolig stor pris på tilbakemelding fra de jeg spår. Vet at jeg har en sterk intuisjon, og at kortene gir de beskjeder vi trenger på det tidspunktet vi har et spårsmål. Dette er en hobby for meg, og jeg legger bare på de jeg føler for... men jeg bruker som sagt tid og energi, og da synes jeg det er greit å få en tilbakemelding som gjenntjeneste. Lykke til, og du må bare spørre om noe er uklart igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324327-til-meg35/#findComment-7337787
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Dette med en sann venn og åpen dør stemmer veldig på meg. Jeg gir hele tiden av meg selv også når jeg ikke har det helt på topp.

Ang meg om min samboer så har vi flere ting på tapetet. Vi driver og styrer for å få bygge på huset vårt. Vi er igang med prøverør nå - så jeg er ikke gravid, men håper på en positiv test i romjula :-)

Ellers så skal vi gifte oss i mai!!!!!

Vet ikke om noen rettsak el lignende da, vet ikke helt hva den skal bety....

Jeg har en liten tendens til å sanndrømme og har opplevd energier.... har lyst til å lære mere om dette, men er litt redd for det også.

Dette med at jeg må jobbe med noe jeg er redd for tenker jeg har med mine tidligere SA (3stk) er redd det skal skje igjen - her har jeg fått samme beskjed fra ei annen dame om det samme.

Hjertesorg..... hmmmmm kan det ha med en viss venninde som jeg føler ikke stiller nok opp kanskje?

Ble ganske langt dette. Jeg funderer over noe her, men som jeg skrev tidligere i dag var det mye som stemte og jeg ble nesten mere nyskjerrig på noe :-)

Jeg takker igjen jeg, og dersom du får opp mere på meg så er du hjertlig velkommen til å skrive mere :-)

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324327-til-meg35/#findComment-7342287
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette med at du funderer på "noe" er vel ganske logisk. ikke alt stemmer, men noe kan også bli klarere om noen mnd... slik er det bare da det er så vanskelig med tid. Gjem dette og ta det fram om noen mnd så skal du se at du har flere svar. Det har iallefall skjedd med meg flere ganger. Dette med rettsak kan jo være oppgjøret med din venninde, også hjertesorgen kan handle om dette.

Jeg sanndrømmer også ofte, men det kan faktisk ta lang tid før det skjer, men det jeg drømmer handler ofte om meg selv eller mine nære. Tror ikke du skal være redd for å slippe dette til hos deg selv heller. Kanskje kan du prøve med en tarotstokk også, bare for å utvikle litt mer av din intuisjon, eller andre hjelpemidler for den del. Da får du jo samtidig tankene over på noe annet en det å bli gravid:) to fluer i en smekk... Kan kanskje se på det litt senere ja, så det er bare å rope når du måtte føle for det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7324327-til-meg35/#findComment-7345472
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...