Gå til innhold

Superglad (nicket), se hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du skriver i et innlegg lenger ned at jenta di var vanskelig å legge til du fikk henne til å sove to lange dupper på dagen... hvordan tvang du henne til det? sliter litt med det samme som deg så hadde vært greit med et tips eller to:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte:)

Skrevet

dytter igjen, kanskje du er her i dag? :)

Skrevet

Hei :-)

jo før så var jeg ikke streng nok skjønner du :-) Isabell våkner kl 9-halv 10 på dagen, å kl 12 legger jeg henne. Da sover hun alt fra 1/2 time til 2 timer. Siste duppen tar hun som oftest i 4-5 tiden.

Vi har begynnt med "miniskrikemetoden" som jeg kaller det. Hun sutrer fælt når vi legger henne, å jeg lar henne ligge å sutre, å så snart det går over til gråt så går jeg inn til henne. Kan gå alt fra 10 sek til flere minutt. Men til slutt så blir hun lei av å sutre, å kjenner selv hun er trøtt å sovner :-) I begynnelsen måtte jeg sitte å holde henne i hånda, å stryke på henne i over en time før hun sovnet, men dette måtte da til for at hun skulle sove 2 dupper på dagtid. Hjalp ikke det var det bare å gå tur å håpe at hun sovnet da, noe hun alltid gjorde. Har hatt en uke nå med dårlige rutiner på duppene på dagtid, å da har hun våknet i hytt og pine om natta, så jeg merker klart at rutiner er utrolig viktig :-)

Vet ikke om dette hjelper deg noe,men lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...