mamsen&lillegutt Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Minsten har nettopp begynt i samme bhg som vi har brukt før, men annen avd. Ser det er en del ting der som jeg føler jeg ikke kan overse (noe er det samme som jeg har irritert meg mye over før, men det har ikke blitt noen forandring). Men hvordan gå frem sånn at det blir forandring- og fortsatt ok for meg å vise meg i bhg etterpå? Sånn ser jeg på det: -får drikke kun til måltidene hvis de ikke spør etter det selv (vår klarer ikke å gi uttrykk for det...) -har ikke barnesikring på komfyren -åpne, høye hyller med bla. store, tunge biler i- vondt å få i hodet for den som sitter på andre sida -bruker ikke håndkle på stelleplassen, blir ikke rengjort mellom hver unge -dårlig med håndvask/spriting etter snørrtørking/bleieskift
cashewnøtta Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Kanskje du kunne snakke med tillitsvalgt/foreldrekontakten? Er jo greit om flere foreldre står sammen. Kan jo være at andre foreldre går med samme tanker som deg!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Ta det opp med foreldreutvalget. Slik kan han/hun bringe det videre til barnehagen uten at de behøver å vite hvem som står bak kritikken.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Angående stelleplassen kan de bruke en rull med papir og hansker selv - det er ett enkelt og billig hygienisk tiltak :-)
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Dette ville jeg tatt opp med SU (SamarbeidsUtvalget) i barnehagen. Det er SU sin oppgave å gå videre med saker til styrer/dagligleder i barnehagen. På den måten kan du gå frem uten å bli hengt ut som den mammen som ikke er fornøyd med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå