Mamsen86 Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 På 2 mnd dagen sin! Hun kava litt når hun havna på siden da, hehe.. Men hun kom seg over på ryggen! Flinke jenta mi!
mai mammaen til to Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 så kjekt da.. datteren min snudde seg fra både mage til rygg og rygg til mage når hun var 6 uker...men det skjedde bare et par ganger..og var nok ikke bevisst... hun snudde seg ikke bevisst før litt før hun var 4 mnd. da gikk det to dager så snudde hun seg beggeveier.og begynte å rulle bortover gulvet... nå er hun snart 7 mnd og har skikkelig god fart på rullingen..hihi..
Mamsen86 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Ja - har jeg ikke lov til å være litt stolt? Var ikke et "skryteinnlegg", delte bare gleden min! Men neivel - visste ikke at det var ulovlig her inne..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 så gøyda..var det bevisst tror du?
nasse nøffen Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 det er sååååååå kost det... min snudde seg ved ett misstag er jeg redd,, he he,,, men d spiller ingen rolle,,, nå snur hun seg fra rygg til mage, d er enda artigere=) 4,5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå