Gå til innhold

Og en til om søvn eller våketimer


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Hvor mange timer er babyen våken i strekk? Det lengste han her har vært våken i strekk er 4 timer tror jeg.... Og det er gjerne fra 19-23 :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie er våken 2-4 timer i strekk, 4 timer er sjeldent, da er det fordi hun har vondt i magen og ikke klarer å sove. Hun sovner i 20 tiden for natta nå heldigvis. Sover Simen mye på dagtid? Kan være derfor han er mye våken om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover en god del ganger ja. Kanskje 6 timer tilsammen. Mellom klokka 11-23. Mest først på dagen.... Blir mer og mer våken utover og duppene kortere og kortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe mer enn 2-3 timer, hender en gang i blant at det blir 4, men da er han virkelig overtrøtt og umulig å legge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dagen er hun våken ca. 2 timer i strekk nå, men før var det opp til 6-7 timer. Om kvelden går det gjerne 3-4 timer. Om natten sover hun 7-8 timer i strekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min sover fra 19-ca 08 med 2-4 amminger. Er dermed våken 08-19, med 30-45 minutters søvn x 3. Så han er våken ganske lenge av gangen... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke sikkert, men ca rundt 1-2 t tror jeg. Så er det soving i ca 30min. Har dere sovetider på barna på dagtid nå? Min sover når han blir trøtt. Har ingen faste rutiner ennå. Når begynner de evt med det? Min gutt sover fra ca 1830 til 7.30-8.30 i strekk. Så spising og ny soving, men da bare korte lurer på dagtid.Skulle gjerne hatt rutiner på dagen også, men føler han er litt liten ennå, og får sove når han vil sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan være våken 3-4 timer på kvelden, ellers ikke noe særlig mer enn 2 timer. Har fått en fast rutine på formiddagssoving, der hun kan sove alt mellom 2 og 4 timer - hun lukker øynene bare hun kommer i nærheten av voksiposen ;-)

Kvelden er det ca kl 20, avhengig av når hun sov sist på ettermiddagen. Legger henne våken i sengen, og stort sett sovner hun av seg selv. Våkner 3 ganger om natten for mat, før hun synes det er tid for sosiale aktiviteter ca kl 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...