Gå til innhold

B-baby!


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Sånn ser natta ut for Simen:

Sovne sånn i 23.30 tida... mat ett par ganger iløpet av natta.... Sove til 1030...

Skikkelig B menneske:)

 

Må få prøve å snudd døgnet snart...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie sov også til 10-11 om formiddagen før, da la hun seg i 23-24 tida. Begynte å vekke henne i 8 tida, tok da en ny lur igjen allerede kl9, men la seg da kl20 om kvelden selv om hun sov en del lurer på dagtid. Kanskje det hjelper dere og? Jeg synes det er godt å ha kveldene for meg selv iallfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært godt å ha litt voksenkveld! I dag sovnet han ikke før 0020! Litt drøyt det da! Må kanskje prøve å "nekte" ham den siste luren på ettermiddagen.

Må vel prøve oss litt fram:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten var sånn i starten, men så snudde han selv og ble trøtt tidligere og tidligere på kvelden... Jeg tror det er lurere å vekke Simen tidligere på morgenen, da vil han nok legge seg tidligere om kvelden. Dersom du nekter ham siste kveldslur så kan det kanskje bli tull med nattsøvnen... Ikke egenerfart, men mener å ha hørt det... :o)

 

Er godt når Karsten legger seg 19, da har vi 3-4 timer før vi selv er nødt til å legge oss. Er alltid masse å gjøre her, så de timene flyr! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vekket vi Simen halv9 imorges. og nå har han sovet i tre timer i vogna:/ Midt på dagen... Blir spennende å se om han holder seg våken og kanskje sovner tidligere til natta. Ikke lett det der... Storesøstra sov hele natta fra dag en hun... Så litt uvant. Han er heldigvis ikke sutrete da, men vil gjerne ha litt voksentid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...