Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Hei! Jeg bare lurer på om dere alle har vært på 6 ukers kontrollen. Det er jo frivillig og siden fødselen min gikk helt fint og jeg ikke hadde noen problemer gikk jeg aldri til denne kontrollen. Når jeg reiste fra klinikken kjente jordmor på magen og alt kjentes fint osv(livmoren gått tilbake). Jeg har ikke hatt noen problemer i etterkant på hverken den ene eller annen måten, men plutselig i dag fant jeg ut at jeg skal bestille en time nå i januar for sikkerhetsskyld! Er det andre som også ikke har vært på 6-mnd kontroll? Det er nå ganske mange mnd siden fødselen og jeg har hatt menstruasjnen tilbake 2 mnd også før jeg begynte på Cerazette. Jeg som alltid har vært så flink å gå til lege osv, nå sitter jeg her med dårlig samvittighet på mine egne vegne:(
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Unskyld men spør du om 6ukers kontroll, eller 6mnd kontroll? Legen titta ikke på meg på 6ukers, pga store smerter nedentil enda... Skal bestille meg time jeg også, på tide med ny celleprøve gitt!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 var aldri på noen 6ukers kontroll og har ikke tennkt på at det var noe som het 6mndr kontroll engang jeg... har liksom aldri tid til å dra til lege..
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Oki, bare lurte siden det sto 6mnd kontroll.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Unnskyld, jeg mente 6 ukers kontroll om dere var på den. Jeg tok celleprøve i august, trenger jeg ta ny nå pga fødselen? eller kan jeg vente til om 2 år? Mener det er hvert 3. år legen sier en bør gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå