Gå til innhold

Kan dette være mulig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg regner med at dette er valgfritt. Men de gjør det ikke for å sjekke at det er rent og ryddig hos deg altså. Hvis du har hatt keisersnitt fjerner de stingene og ellers hjelper de vel til hvis du har spørsmål eller sliter med ammingen.

Det ble noe annet...........hehe:)

Jeg fikk inntrykk av hu jeg hørte det av serru at de rett og slett skulle følge med en og se om ting gikk "riktig" for seg osv.....!!!!

Rett og slett skikkelig holde øynene med en......var det jeg reagerte på!!!!!!

Men er nok sikkert slik du sier det ja:)

Tror heller ikke det er snakk om MANGE besøk, for man drar jo til helsestasjonen. Og det er helt sikkert ikke uventede besøk. Jordmor bør jo også ha litt forståelse for at man ikke greier å ta "vårrengjøring" rett etter fødselen, så støv og rot må hun tåle!

Annonse

Her i kommunen kommer helsesøster på besok ca 1 uke etter at babyen er født!

Da har hun med seg helsekort som barnet får og hun veier for å se om barnet legger på seg!

Ellers får vi tran og brosjyrer der man bla.ser vaksinasjonsprogrammet osv.

Hun er nok IKKE ute etter å se hvor reint vi har det eller noe, men for å prate om det er noe vi lurer på i fred og ro!

Ikke alle er jo like spreke etter å ha født, så derfor kan det jo være praktisk at det er helsesøster som kommer til oss og ikke omvendt!

Og det kan jo være greit at det er helsesøster og ikke vi som må ut i all slags vær med en nyfødt!

Må legge til at her vi bor er vi veldig heldig med helsesøster!

Lykke til! :-)

Hun er veldig koselig! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...