Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #1 Del Skrevet 2. desember 2006 Tane Hva synes dere om det ? Jeg likte det med engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 2. desember 2006 #2 Del Skrevet 2. desember 2006 nnjjjjeeiiii... kan ikke si det falt i smak sånn umiddelbart. Mulig det blir bedre etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #3 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvor kommer det fra? Eller er det nytt, oppkonstruert? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #4 Del Skrevet 3. desember 2006 Aner ikke hvor det kommer fra, jeg.. Men syntes det var fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 4. desember 2006 #5 Del Skrevet 4. desember 2006 Ta ned? Tane? Taopp? nei, nei, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes det er rart, liker det ikke dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 4. desember 2006 #7 Del Skrevet 4. desember 2006 Det var litt for spesielt etter min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. desember 2006 #8 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvor hørte du det? I følge ssb er det 3, 2, 1 eller 0 kvinner i Norge som heter det... Ikke at det nødvendigvis er negativt da:) Tane falt i grunnen i smak hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Da HarViTreUnger Skrevet 4. desember 2006 #9 Del Skrevet 4. desember 2006 Falt ikke helt i smak her dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #10 Del Skrevet 7. desember 2006 En tidligere bekjent har kallt datteren sin det, så vet det er minst en som heter det i landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå