Blue Lady Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Vet de skulle komme i nov. men har ikke sett de i bruk hvertfall. Noen som har prøvd de? funker de på snø? (mener ikke de nordiske små-hjulene som kom etter den testen i FoB)
milva76 Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har tidligere fått som svar fra Bugaboo at de kommer i januar/februar. Sendte akkurat en ny mail til Annika i Bugaboo nå. Legger inn svaret når jeg får det fra henne. Har spurt etter bilder også.
milva76 Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 SVAR FRA BUGABOO: Thank you for your email. In regards to your email, the Bugaboo winter wheels will be available at the beginning of 2007. Unfortunately, I cannot give an exact date at this time nor do I have any photos available. My advice would be to visit our website www.bugaboo.com regularly for news and updates on winter wheels and other Bugaboo products. I hope I have informed you sufficiently, please feel free to contact me again if you have any other questions. Kind regards, annika westgeest service coordinator
Blue Lady Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2006 Takk for svar! Har litt lyst på Bugaboo, men uten de store hjulene går det ikke i Tromsø..
milva76 Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Det er sikkert riktig. Jeg har kjøpt for lenge siden. Babyen kommer i april, så jeg tror det vil gå fint her i Oslo det første halvåret, men vil gjerne ha de nye hjulene før neste vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå