Gå til innhold

vørterøl....

stolt2barnsmor, prøver på nr 3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette lurer jeg også på.. sitter her og har akkuart tatt min første slurk vørterøl, og FY for en smak.. jeg klarer ikke drikke dette rent vertfall.. spyyyy for en ekkel smak. men, jeg fatter ikke jeg gidder, det virker sikkert ikke, ingenting annet har virket på meg så.. tror ikke litt vørteløl pluuutselig skal gjøre at jeg får mye melk. men nå har jeg veldig lite da, og trenger en STOR økning, ikke bare litt som gjerne du trenger?

jeg vet ikke helt hvor mye jeg har men, ammer først, og gir 100-140 ml mme etterpå hvert måltid:( stress med begge deler, men har vel ennå et vaaaagt lite håp om å få opp produksjonen, selv om det begynner å forsvinne.. når jeg pumper etter han ikke har sugd på ca 3 timer, får jeg ut knappe 30 ml..

det er som hos meg, ofte bare 10-20 også... :( men lever i håpet...

gutten min blir 1 mnd i morgen, har ikke tenkt å jidd meg ennå.. han er prematur, så har plagdes med at han ikke tar brystet... hadde mye melk mens vi var på sykehuse,men når vi kom hjem så forsvant mye i alt stresset. men drikker fortsatt ammete, spiser bukkhornsfrø å tvinger i meg vørterøl... :(

hei hei!

Jeg har samme problem som dere,så var på butikken forgje uke for og kjøpevørterøl!men fant det ikke,så j endte med og kjøpe munkholm juleøl,for har hørt at det er malten i øl/alkoholfri øl som er bra for produksjonen!kjøpte 2 stk,og de smakte faktisk ganske godt,og j hadde litt mer melk den kvelden,MEN problemet er at for at det skal funke litt så tror j at man er nødt til og drikke 2 hver dag,prøvde med en dagen etter og det hjalpikke noe særlig!

Og 2munkholm hver dag tror j ikke at j klarer og få i meg,syns ikke det er så godt,og tror heller ikke at det er så sunt...masse kalorier og..uff,blir litt stressa og deppa av det her j,har så utrolig lyst til og fullamme,men ser ut som det er umulig for meg :(OG nå merker j at lillegutt begynner og bli veldig sint på puppen og når det ikke kommer noe mer,noe det ikke gjør etter kort tid,og da måj begynne og lage mme og ja,syns det er litt slitsomt..men trøster meg med at klarer j dette ihvertfall til han er 4 mnd så har j gjort det j kan for at han skal få i seg mm...men spørs om jeg har mm så lenge da..håpe håpe

Annonse

har også så lyst til å fullamme, fullamma med nr 1 å hadde ikke problemer i det hele tatt... så denne gangen er det svært frustrerende...

stykt å si det, men håper at noen kan passe toåringen for meg en dag el 2, så jeg hadde fått tid til å slappe av å pumpet mange mange ganger... kanskje det hadde hjulpet meg litt også...??!!...

men hvis det er malten som funker, så kunne jeg kanskje ha tvunget i meg maltekstrakt i stedet... slipper jo alle kalloriene i vørterølet da?

Heisan!

På meg virker vørterøl ihvert fall, men den MÅ drikkes kald, rett fra kjøleskapet. Lunka vørterøl er ikke godt. Vet ikke om det hjelper, men det går jo an å blande vørterøl og solo (det gjorde jeg da jeg var barn og likte det kjempegodt!), dersom smaken ikke er noe særlig...Jeg merka økning fra dag 1. Har ikke prøvd alkoholfri øl, men kanskje det har samme virkning? Selv så drikker jeg 1 flaske vørterøl hver dag, men det kan jo hende at andre må drikke 2 eller fler?

Lykke til og ikke gi opp!

Vennlig hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...