Mamsen86 Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Og hvor mye spiste h*n? Og HVA SLAGS grøt? (Tihi, litt ny på alt detta jeg.. ) Klemmer:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 jeg begynte da lillegutt var 3 mnd og en uke, og det gikk kjeeempe fint det assa:) begynte m maisgrøt!!
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 5 mnd Da hadde vektkurven til lillegutt gått nedover på de 2 siste kontrollene hos HS så da var det på tide med litt ekstra. Gidde han mais & ris grøt. Men bare smaksporsjoner, tok kanskje 2 uker før jeg kom opp i noe særlig "porsjon"
Mamma'n te linnea Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Vi begynte med maisgrøt når hun var 4 mnd. Begynte forsiktig med et par skjeer,og økte litt hver dag.har gått kjempe bra.nå er ho 5 mnd og får nesten en full posjon,får bare 1 grøtmåltid om kvelden enda da.men det lønner seg og gi grøten på dagen i førsten,så du kan følge med på ossen magen reagerer.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 begynte med maisgrøt da ha nvar 4mndr ble ikke mett av mm og mme lenger.. Han fikk tynn grøt av 1tspulver.. han syns det var kjempegodt, men kunne ikke la han spise mer..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Veldig tidlig. Absolutt ikke å anbefale hvis ikke hs sier det.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Tynn velling fra 3 mnd, ordentlig grøt fra 4mnd. Maisgrøt:) Full porsjon fra 4mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå