***Pantera*** Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 endelig satt den, tok en test i dag og den var positiv !!!!! Har prøvd så lenge at jeg nesten ikke kan tro at det er sant
VinterSol+2 Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 gratulerer!! så hyggelig å få deg over hit! klem
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Hei! Deg husker jeg fra "Bli Gravid" vettu.... Moro å se deg her inne!! Hehe... Endelig flere kjente.... Lang pp hadde du?
Solskinnsjenta Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer og velkommen inn hit =) du får skifte nick, nå da
***Pantera*** Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2006 vi har nesten prøvd i ett år nå, hadde egentlig tenkt til å ta oss en liten "pause", men så har jeg følt ganske uvel i det siste, så jeg tok en test bare for moro skyld, og den var positiv gitt
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Moro moro!! Hehe... Når har du termin?
***Pantera*** Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2006 Ut ifra den terminkalkulatoren her, så har jeg termin 28.juli
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Stilig.... Hehe.... Bare ni dager etter meg dah.... Gleder meg til 2 tri jeg... Da er jeg lissom sikker på at spira sitter!! Gleder meg til det kan begynne å skje noe her!! Haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå