Gjest Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Har mye og kraftige kynnere og innimellom noen masrier. Det er slitsomt!!! Har 16 dager igjen til termin. 1. Kan dette være tegn på at fødselen nærmer seg? 2. Hvis dette fortsetter i ukene framover, er det da noe håp om at jeg kan få satt i gang fødselen og slippe å gå overtid - hvis det blir aktuelt? Blir jo så utslitt av dette! Noen som vet??
lizjenta Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 ta en tur inn på føden,ring dem og be om å få komme,for du tror de er noe på gang,jeg gikk mye me de ,for til føden for en sjekk,trodde jeg hadde lekt litt vann også.men de avkreftet di,men derimot så hadde eg kraftige rier(noe jeg ikke viste) så ble nok fødsel i løpet av natten.åpningen ble sjekket to ganger den natta,ene gangen var den 2 cm og andre gangen 3 cm..Hatt blødninger og slim og gørr så er komt.men så stoppet riene opp.ble sent hjem og her går eg for 3 dagen nå og lurer ka ti de skal sette igang...eg har også store smerter fra før,så syns de e r sykt att di skal vente me og sette meg igang når eg var igang.så om du får bli satt i gang me maseriere spørs,isåtiflelle er du super heldig....helt utslått nå før jeg kommer til fødselen..... har termin 20 desember
solegget sprekker til påske Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 få føden til å sjekke dette. jeg hadde maserrier to dager før termin. og de sleit meg nesten ut før fødselen startet. fikk ikke sove eller noe. derimot gikk fødselen lynkjapt -vannet gikk og 13 minutter etter var gutten født!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå