Gå til innhold

Den store kjærlighetstesten.....

Anbefalte innlegg

he he..

Ligger her med magen full av egg på lørdagskvelden, og hva er vel mer moro enn å ta den nasjonale kjærlighetstesten.. Jeg ble drømmekvinnen.... hmmm.. *smiler stolt*

Hva med dere - har dere testet??

Klemmer fra sprekkeferdig meg (som skal ha uttak til tirsdag)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7322854-den-store-kj%C3%A6rlighetstesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det verre med meg jeg er en pliktpartner, men det skal sies jeg er alene hjemme(trenger ikke pynte på" tøtsji" svar) .Jeg føler dette er en feil vurdering,pliktpartner etter 15 år NEI ! Og ingen barn og ta hensyn til, det er jo det mange andre som skyller på.

Men, men jeg tar det som en utfordring.

Hihi, har prøvd å finne den men er nok ikke helt på nett teknisk:o)..

Men er det en ting som er sikkert så er det at det å skulle igjennom assistert befruktning det er kjærlighetstest det!!

Og tåler forholdet det, ja da tror jeg det tåler alt.

Så gratulerer alle jenter enten dere er drømmekvinne eller pliktpartener fordi dere har noe annet stort og viktig og det er kjærligheten i behold etter en av de største prøvelsene et forhold kan ha :o)..................

Ønsker dere en fin søndagskveld

Annonse

Tok testen i dag på nettet, var ikke hjemme i går kveld.

Både mannen min og jeg ble hhv drømmenmann og drømmekvinne, og vi kikket ikke på hverandre da vi svarte.........

Vet ikke helt hvor mye man skal legge i en sånn test, men morsomt var det i hvert fall.......

Jeg også ble drømmekvinnen:) men hva hjelper det når jeg er forlatt og gravid, snufs... kanskje jeg skulle sende den vordende far testresultatet hihi.. Neida, har nok vært for snill og det er det ikke alle menn som takler, tror vel at snille jenter blir uhyrer når de bare er husvarme hahaha

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...