Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 altså er det fler som har det som meg?? jeg har en liten gutt på 3,5 mnd!! føler meg absolutt ikke med liksom... synet er helt fjernt, ofte blir jeg svimmel, uvel og kvalm!! føler rett og slett jeg går rundt i et evig sus!! orker rett og slett ikke gå ut noen dager.....skjelver så i musklene, eller i kroppen liksom.... klarer ikke slappe av, selv om jeg er sliten i kroppen!! så sover dårlig om nettene osv......... gråter ofte(da lillegutt ikke ser så klart, da jeg ikke vil han skal se det) kan dette være en type av ammetåka eller? vil bare vite om det er flere som har det slik oxo?? må ha en del hjelp om dagen, fordi jeg føler ikke jeg klarer å ha lillegutt helt selv!! liker ikke å være alene heller!!
Juvena Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Syns du skal kontakte legen din og ta det opp med han/henne. Høres slitsomt ut. Uansett er småbarnsperioden utrolig slitsom, ingen tvil om det!! Lykke til!!!
Elvedatter Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Ville kansje tatt en prat med helsesøster og forklart situasjonen. Jeg er ingen ekspert men det kan jo være en form for depresjon, eller rett og slett søvnmagel som overnevnte sier. Selv så var jeg fryktelig uvell rundt og etter fødselen og det tok lang tid før legen fant ut hva det feilet meg. Legen fant til sist ut at skjoldbruskkjertelen min hadde sluttet å virke, så jeg har fryktelig dårlig stoffskifte. Jeg sliter fortsatt med å få tilbake energien selv om det er 1 år siden jeg fødte ( i dag faktisk ) og selv om jeg stadig trappes opp i medisinering. Prat med helsesøster eller legen din du. De kan nok hjelpe. Lykke til.
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Huff,høres trasig ut...Kanskje du har lav blodprosent,ville fått det sjekket-det kan gjøre deg ganske "skjelven" på mange måter!! Håper det ordner seg for deg snart sånn at du kan kose og glede deg:)
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Du høres litt ut som meg for noen uker siden... (vesla mi er 2.5 mnd) Jeg gitt sånn og tråkket og ting ble bare verre og verre med en mann som jobber mye... Satt hjemme og kjente på at jeg ikke var glad og fornøyd, tenkte masse og babyen hyla masse, ting ble bare verre og verre og forrige uke fikk jeg diagnosen alvorlig fødselsdepresejon. Så det kan nok være lurt å prate med lege eller bare med partneren din. Er jo ikke sikkert det er dèt det er men da kan du jo eventuelt utelukke noe!
Brava Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 Enig med de andre: snakk med helsesøster! Du trenger hjelp når du har det slik..Det er ikke normalt (men skjer med endel, og det er hjelp å få) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 dytter litt på denne.noen fler????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå