Gå til innhold

deppa etter spontanabort

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

mistet for 4 mnd siden i uke 11 og føler meg så mislykka. har ingen barn fra før og har et sterkt ønske om å få barn. saken blir ikke bedre av at jeg fortsatt blør og ikke får begynt å prøve på nytt. har nå blitt anbefalt pergo av legen min men er skeptisk. noen som har hatt samme opplevelser eller har noen tips? hadde satt stor pris på noen råd om hvordan man skal takle dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Først og fremst vil jeg si at det er fryktelig trist at du har opplevd å miste.. Har selv vært der 2 ganger og vet hvordan det føles.

Så må jeg spørre deg om du har blødd i ett i 4 mnd etter sa??? Eller misforsår jeg?

For du skal da virkelig ikke blø i 4mnd....Det høres jo vilt ut.

Etter min missed abortion blødde jeg i ca 1 uke, og etter min spontan abort i 9 dager.

Kan ikke gi deg noe spes råd for hvordan du skal takle dette, fordi vi takler det forskjellig fra person til person. Men kanskje du får det bedre når syklusen din har stablisert seg. Ville ha gått til en annen lege jeg, eller krevd å få undersøkt blødningene nærmere.

Håper det ordner seg for deg iallefall.

Skrevet

tusen takk for svar:-)

joda har blødd i 3 mnd og en uke tilsammen i denne 4 mnd perioden. har vært hos 2 spesialister og blitt grundig undersøkt og de sier begge at det ikke er noe feil annet enn mest sannsynlig hormoner som ikke klarer å stabilisere seg.

Skrevet

uff da skjønner jeg virkelig at du er litt frustrert og deppa ja..Men du må for all del ikke føle deg mislykket for det..Du kan jo ikke noe for at kroppen din lever sitt eget liv. Håper det blir ordna opp i snart, slik at du kan komme igang med ny prøving etterhvert. Håper du har noen du kan snakke med rundt deg, det anbefales ikke å sitte alene med vonde tanker. Kanskje få deg en kjekk hobby, som kan ta oppmersomheten din litt over på andre ting avogtil? Uff har liksom litt lite å stille opp med her jeg, er litt lite kreativ ikveld:-(

Skrevet

Føler med deg! Har mista to ganger men har en gutt imellom. Håper neste gang å lykkes. Håper ting ordner seg for deg og.

Skrevet

he, he er lov det...... man kan ikke redde verden hver dag:-)

Skrevet

tok det lang tid etter at du mistet før du klarte å bli gravid igjen? har hørt at nesten alle kvinner opplever å miste en eller gang i livet. lurer på om dette stemmer......... hmmm... noen erfaringe med pergo?

Skrevet

Det svaret ditt der var ikke mynta på meg, men jeg vil allikevel fortelle deg at etter min misse abortion i uke 13, fikk jeg ny pos test etter 4 uker..og idag har jeg ett barn på 6 år som resultat av det. Så det går fint an å bli fort gravid etter en abort.

Skrevet

Hei hovedinnlegger,

Jeg ble gravid 6 uker etter MA/utskr. og har i dag en datter paa 2,5 som resultat av det. Har nettopp hatt MA selv, og urskr. for 5 dager siden. Tenker paa hva vi skal gjoere, men vil nok vaere aapne for at det kan skje raskt igjen, dersom vi skulle vaere heldige. Jeg oensker deg riktlig lykke til, saa lang bloedning hoeres veldig slitende ut, maatte den stoppe snart. Det er flott at du har tett oppfoelging, men kanskje en investering i en annen lege kunne vaere noe. Lykke, lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...