Gå til innhold

Andre barn som nekter å sove i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, blir smårar her! Har bare måtte ta han opp igjen! Ligger bare å smiler når jeg legger meg atme han. Går jeg ut så gråter han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, akkurat samme her i kveld. Bruker å sovne før 19.30....gjorde det også i dag. Men våknet igjen rundt 8, og ville ikke sove igjen før nå nettopp.

Skrevet

Jeg tror og håper hun har sovnet nå-tørr ikke gå inn å sjekke en gang i redsel for at hun våkner igjen:) Er sliiiiiiiten ja

Skrevet

Har en luring på nesten 5 som løper rundt her... sovnet i bilen hjem på ettermiddagen..... og storebror brukte over to timer på å roe seg....grrrrr

- med resultatet at lillegutt aldri fikk roet seg før over ni..... og ble så vekt igjen av den overgira 5 åringen- jippi - skikkelig avslappende lørdagskveld (gubben er på en velfortjent ferie, men må bare klage litt da)

Skrevet

Sikkert at han sovnet i bilen tidligere han også, i 45 minutt! Han bruker sovne mellom 19.30 og 21.30 en gang. Men i dag NEI. Ligger nå under babygymmen og "prater" og ler :-)

Skrevet

Hehe, ja du Blomman får det jo rolig i kveld :-)

Skrevet

ennå ikke i seng jeg og femåringen.... men nå har vi to hvertfall fått rydda til første søndag i advent, satt fram adventsstaken med lilla lys - lurte så på om jeg hadde kjøpt ny i fjor... hehe husker jeg løp rundt å kikka etter - og jammen var den ny den jeg fant i skapet - så slipper jeg å gå å sikle etter ny av det i år.

I morgen skal guttene på søndagsskolen å øve inn til julespill - det blir koselig det - håper bare gutta sover lengre enn til 7...... - hadde vært en drøm om klokka ble ni - men lillegutt er vel lysvåken ved halv åtte uansett og blir ikke blid før mor er oppe.... setter jeg han ned på golvet med lekene sine - reiser han seg bare opp og står ved senga mi og sutrer og prøver å dra i meg.

men nå er det vel kanskje tid for å køye - femåringen ligger på sofaen å glipper med øynene - endelig trøtt!

Natta folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...