Har tre søte små Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Gutten min er snart 14 mnd og har nesten 3 tenner. 2 nede og 1 som er på vei oppe. Ser inne på klubbsidene at de andre er oppe i både 8 og 13 tenner. Huff, alt som en stakkars mor må tenke på...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Slapp av. De kommer Størstejenta mi fikk sin første tann når hun var rundt 13 mnd. Nå er hun snart 4 år og har de hun skal ha og de er så sterke atte! Jo senere de får tenner, jo sterkere er de sies det! har også en venninne med ei jente på 14 mnd som endelig har fått sin første tann. No worries!
chrisallic Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 snuppa mi har 8,5 tenner,hun er 15mnd.tror at ungene får tenner veldig forskjellig .at sønnen din ikke har fått så mange ennå er ingenting å bekymre seg for.dagmammabarnet mitt er 17 mnd og har 5 tenner,så han er litt sent ute han også.
Lotta78 Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 hehehe, føler jeg har fortalt denne historien mange ganger her nå, men barnet mitt er litt over 15 mnd, og har faktisk ikke fått noen tenner ennå. HS sa at det ikke var noe og stresse med, tennene kommer når de kommer de;) men skjønner bekymringen din, er der til tider je også!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 tror bare du ska ta det med ro...men hvis du er begymret han du gå til et offentlig tannlegekontor og spør der..tannlegen kan kjenne på tannkjøttet og si om de er på vei eller ikke..hvis ikke kan de ta røntgen ( med blykåpe er det ikke farlig) og se hvor i tannkjøttet de befinner seg, og om det er noe hinder i veien... du kan ju feks ringe de og høre med de først om hva de syns..tannlegekontor har som regel mer peiling en hs på tenner..men husk og gå till offentlig tannlege, de der de som har med barn og gjøre... men tror du bare kan ta det med ro...de kommer de kommer...
Ranveig R Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Guten vår er rett over 14mnd og har seks tenner. Det er 3 1/2 mnd sidan dei to siste kom.. Men tennene kjem no etter kvart, det er ikkje noko å bekymre seg for. Han har jo begynt å få tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå