Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Hun har vært sånn i en lengre periode nå..(et par-tre uker).har hatt faste leggetider og rutiner i to mnd,nå vil hun plutselig ikke sovne om kveldene.skal bare snu seg rundt på magen å prøve å krype.aner ikke hvor mange turer vi går ned for å snu henne,eller prøve andre ting for å få henne til å sovne,(prøver med mme,gi smokk,stryke på henne).hun ligger gjerne i et par timer før hun tilslutt faller til ro.ligger å roper og "småsutrer".de dagene det er verst hender det vi tar henne opp,og da er hun blidere enn sola,stråler og ler og tuller..noen som har noen råd,hvordan vi skal få henne til å legge seg til??
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hadde samme problemet som deg.. Vi bare lot han være oppe en stund til vi, før vi la han også tilslutt sovnet han til vanlig tid igjen da vi la han!
animal Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Jenta vår begynte også med slikt tull på den tiden.. Tror nok dette gjerne bare kan være en fase, bare å bite tennene sammen og fortsette som dere har gjort til nå. Nå er hun straks syv mnd, og er igjen stort sett grei å legge. Kan jo være tenner? Jenta vår har hvertfall fått tenner i denne "vil ikke sove" perioden.
Sina73 Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Akkurat sånn har vi det også. Han er 6 1/2 mnd. Han har dessverre god plass i senga til å rulle rundt på magen og legge seg på tvers. Vi tar han opp og lar han være oppe litt lenger. Jeg pleier å sette meg med han på fanget og kose og forhåpentligvis roe han ned litt og få han døsig. Det pleier å hjelpe.
Muffinsmamma Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Joda, sånn er det her også.. Om han er trøtt nok, surrer vi ham inn i et fleeceteppe. Da roer han seg og sovner. Om han er for lei seg tar vi ham opp pg lar ham holde på med leker til han blir trøtt igjen...
Sina73 Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Nei, det har jeg ikke. Det er ikke så lenge siden jeg fikk vite at det er noe som heter det. (Veldig uvitende førstegangsmamma!!!) Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå