Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #1 Del Skrevet 2. desember 2006 Står mellom Amalie eller Emilia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosalin Skrevet 2. desember 2006 #2 Del Skrevet 2. desember 2006 helt klart emilia. finest, mest internasjonalt ( i fht at navnet blir uttalt på samme måte på ulike språk)og mindre brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #3 Del Skrevet 2. desember 2006 Enig, Emilia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #4 Del Skrevet 2. desember 2006 Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente06OGgutt09 Skrevet 2. desember 2006 #5 Del Skrevet 2. desember 2006 Amalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 3. desember 2006 #6 Del Skrevet 3. desember 2006 Liker best Emilia. Amalie blir litt for bertete for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sabina og gjengen Skrevet 3. desember 2006 #7 Del Skrevet 3. desember 2006 Helt klart Emilia:) Dattera til ei jeg kjenner heter det og hu er nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #8 Del Skrevet 3. desember 2006 Av disse liker jeg Emilia best! Selv har vi valgt Amelia om det viser seg å bli en jente..litt likt, men et annet navn liksom! (termin om 5 dager)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #9 Del Skrevet 3. desember 2006 Emilia!!! Klabbers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #10 Del Skrevet 5. desember 2006 dytter denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #11 Del Skrevet 5. desember 2006 Må si Emilia. Syns Amamlie har blitt altfor vanlig, nesten kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2006 #12 Del Skrevet 6. desember 2006 Alt for søtt, kjedelig og populært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 6. desember 2006 #13 Del Skrevet 6. desember 2006 Synes både Emilia og Amalie er nydelige navn! Men synes kanskje Emilia er litt finere. Har begge navnene på lista mi jeg også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 6. desember 2006 #14 Del Skrevet 6. desember 2006 begge er fine, men personlig syntes eg Amalia er penest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roman - human Skrevet 7. desember 2006 #15 Del Skrevet 7. desember 2006 Emilia, for det et et av mine første valg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #16 Del Skrevet 7. desember 2006 Emilia !! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå