Gå til innhold

Kan røyken ha skadet på noe måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos svigerfar..og der er det godt innrøykt! Men di røyker ikke inne mens vi er der..men når vi kom hjem stinket det røyk av tøyet til oss og babyen(1mnd gammel) Kan dette ha skadet på noe måte?? Skiftet tøy på han og vasket han med engang vi kom hjem..Men husker helsesøster sa at om vi røykte(det gjør vi ikke...) måtte vi ikke henge tøyet nært der babyen "fartet"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler sterkt på at 1 dag i innrøkt hus har gjort noen skade. Hva skulle det være?

Skrevet

Tror du kan ta det helt med ro! Tenkt på babyer før i tiden, da mødrene satt og røkte mens de ammet.... Dette røykehysteriet har tatt helt av, spør du meg!

Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!! Hysteri kaller jeg de bekymringene.....

Skrevet

Unnskyld, men hvor uvitende er du?

Selvsagt har det ikke skadet.

Skrevet

1dag skader ikke!

men er ikke bra å amme mens man ammer liksom selv om man gjorde dette før.. pga astma å sånn..

Skrevet

Syntes det var et flott spørsmål jeg. Jeg ville lurt på det samme.

En dag i røykfylte omgivelser har nok ikke gjort noen ting, men ville ikke gjort dette for ofte, av hensyn til disposisjon for astma og allergi. Jeg vet om foreldre som har nektet å ta med barna til besteforeldrene med mindre de sluttet å røyke inne, og det er vel egentlig ikke så altfor kravstort det.

Ha en fortsatt fin hveld!

Skrevet

Foreldrene mine røyker inne når vi ikke er der, men når vi er på besøk så røyker dem ute - og det er egentlig helt greit for meg! Vi er der jo ikke hver dag, å jeg føler ikke at det er min rett å be dem om å kutte ut å røyke inne fordi vi kommer på besøk fra tid til annen. Men for å svare på spørsmålet ditt - så nei, det har neppe blitt noe skade ut av det! :) Men det er jo kjempe flott at du gikk hjem å badet nurket ogsånn - det er bedre å være LITT for forsiktig, enn å bare gi f**n! :)

Ha en god natt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...