**My little Miss drama and I** Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Føler det er litt tilig men er jo over halvveis alt jeg har turt å handle er en body da.. men tror jeg holder litt igjenn siden jeg skal til england i januar å da er jo åsså januar salget så:-) men det klør i fingrene altså.. vil shoppe nå.. hva med dere? hva har dere kjøpt å hvor langt er dere på vei...?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hei! Jeg har ikke kjøpt noe ennå, har det meste etter forrige-mann. I første svangerskap kjøpte vi vogn allerede halvveis, er jo litt artig det da. Kjenner igjen følelsen.. Venter til de eventuelt sier det er jente, ellers har jeg jo alt fra før..
Minnie_Moon Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har ikke begynt riktig ennå. Skal vente til etter UL, kanskje får vi vite kjønn da :-) Så tenkte jeg handle noen av de store tingene i januar, for da er det som regel mye salg. Klær kommer jeg ikke til å kjøpe så kjempemasse av selv, for jeg vet vi kommer til å få haugevis av venner og familie.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 jeg har kjøpt to vogndyner og to sengedyner..så har jeg kjøpt litt klær..kjøpte dynene på tilbud=) men skal handle litt mer etter ul om 10 dager..
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2006 Ja vet vi får mye klær ,søstra til samboern fikk akkurat samme dato som min termin i fjord, så hun har det meste. vet jo kjønn da ei lita tulle ,men litt nye klær vil jeg ha da;-) det er så kos å handle det.. Det er første å så ekstra stas å handle da;-D
Minnie_Moon Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Er min første også, men de vokser jo så fort i fra klærne i begynnelsen, så derfor tenker jeg på å begrense meg litt med de minste klærne som jeg regner med vi kommer til å få mye av, så kommer jeg nok til å kose meg med å handle de klærne som passer senere selv :-)
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 vi har handla vogn, seng+madrass, stellebord, bilstol, klær til hjemreise og noen småting. syns det er deilig å ha fått det meste i hus, selvom jeg ikke har termin føre i mars. har vognpose og noen klær fra jeg var liten og så har vi ønska oss litt til jul.
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 ikke en dritt..men klør i fingrene her også ja..
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 Kjøpte litt bodyar sist vi var i England (i august), det var før vi vart gravide då - og var eigentleg meint som gåver. Men så vart vi jo gravide med ein gong, så då bestemte vi oss for å behalde det. Mannen min reiser tilbake til England over jul, så då blir det vel litt shopping på salg. Har ikkje termin før i juni, så det har jo ingen hast
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2006 Ja de vokser fort ,men litt små klær må man ha litt 56 å sånnt får ikke så mye av de i gave!! I england har de sååå mye kult, til gutter og jenter åsså er det jo mye billigere...:-).. så skal holde pengboka lukket til jeg drar ,visst jeg klarer:-/.. hehe.. artig å ahndle litt ting som ikke alle andre har å:-)
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #11 Skrevet 2. desember 2006 Jepp, har bedt mannen min om å shoppe masse mammakle til meg også - det er jo SÅ mykje betre utval der borte!! Tenkjer at vi kjøper i litt større storleikar også, så har babyen noko å vakse i - veit ikkje kva kjønn det blir enno, men bodyar/genserar/t-skjorter treng jo ikkje vere typisk jentete eller gutete. Trur han kjem til å gå litt amok, han er så glad i å handle, og særleg når det er til babyen. Sist kjøpte vi sånn sjupkn med bodyar i bomull til £3 - så vi treng vel ikkje stort meir i nyfødt storleik (det var 0-3 mnd og kjøpte ein i 3-6mnd også) *kjempesøte*
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 tror jeg har handelt ganske bra jeg til og ikke være lenger enn 18+6. Har kjøpt vogn,bilstol,stelleveske,rengtrekk,myggnett,kjøredress,masse klær,pumasko(måtte bare ha de)ei dyne,et trekk til,teppen,sokker,luer,smekker og to smokker.
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2006 Ingen som sier at det er for mye da:-).. bare kos det.. vi skal flytte i mars så litt upraktisk å lagre så mye i den lille leiligheta her... litt derfor jeg å holder igjenn da;-) pumasko nååååh;-)
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. desember 2006 Vet akkurat hva du mener, søstra mi bor der ,var der i fjord å handla masse gaver o.l herregud da tenkte jeg gleder meg til jeg får å skal hit å shoppe:-).. men enig i at man trenger jo ikke så mange klær/bodyer i små str da..;-).. nei herregud man kan jo kjøpe gult, hvitt nesten alle farger da, unntatt blått og rosa.. så koselig at han shopper babyklær.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. desember 2006 #15 Skrevet 3. desember 2006 Nå har jeg begynt litt ja, er 16+4 og har allerede fått i hus en sengeuro og i går kom ammeputa!! Siden vi har en gutt på to, har vi vogn, seng, dyner, sengetøy, klær, vippestol, stellekommode++ Så det er ikke så mye mer vi egentlig trenger. Nytt bilsete skal vi kjøpe utpå våren og et par ting til vi ikke hadde til gutten vår (som vi savnet da).
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #16 Skrevet 3. desember 2006 Har fått i hus det meste vi no, bortsett fra klær.. Sambo e av den typen at hvis det skal handles, så skal alt handles på en gang.. og så får han litt rabatt da vettu.. Vi handla for 12 000 på Barnas Hus, og fikk 1000 kr rabatt. Vi handlet: Vogn (både baby og sportsvogn), bilsete, seng madrass, tisselaken, kommode, bæresele, dyner, trekk, baljer, stelleputer, + litt annet som jeg ikke kommer på nå.. Er 24 uker
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #17 Skrevet 3. desember 2006 denne gangen har jeg bare kjøpt trepakning med babysokker.... ..............forrige gang tok jeg helt av, handlet alt for mye, og alt for upraktiske klær....vet jo liksom ikke helt hva som er praktisk for de ulike alderne før man er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå