Gå til innhold

Juni: Når er det leggetid hjemme hos dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

her hjemme så legger vi henne rundt 9 tiden. våkner 1 gang i løpet av natten og våkner igjen omtrent 8- halv ni tiden på morgen...

hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla vår legger seg rundt 21.30-22.00.kommer litt an på maten.og da sover hun helt fram til 08.00.så ho er flink til å sove om nattan.når er d vanlig å begynne å legge de tidligere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt minitass i18tida sida han var 1uke jeg.. fordi han alltid sovna da... så da har det bare blitt sånn...

nå er han oppe 2ganger om natta 2tida og 5tida..

 

så lys våken i 8tida... men drøyer til 9før vi står opp da..

 

de første 10ukene var han oppe 1gang mellom 4-8 og sov til 9-10... det var engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...tror min faktisk er våken hele døgnet og bare tar seg et par små blunde...i allefall i forhold til deres små sovende engeler. =) her er vi enda våkne..sitter i stolen å leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fantastisk periode hvor hun sov fra 7 til 6.

 

Men nå har hun klart å snu det til halv 10 til halv8 =(

Skjønner ikke hvordan det skjedde da men...

 

Jeg ønsker å ha henne sovende fra 8 tiden til i 7 tiden jeg da... Det hadde passa meg bra!! Hehe... men det er vel ikke jeg som bestemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her legges han mellom 1830 og 1900. Da sover han til ca 0730. + -

Må si det er herlig å få tidlig kveld. Får gjort litt da. Og allikevel ha mer igjen av kvelden. Så jeg skal ikke klage. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger snuppa 18.30, da er hun stuptrøtt. Sover til 6-6.30 får mat, sover videre til ca 9. Nyyyydelig, for mamma er også glad i å sove hehe:o) Håper hun fortsetter med det!!! Sover masse på dagen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger seg en gang mellom 18 og 1930 alt etter som når hun blir trøtt. Sover til 5.30-6.30. Da får hun pupp, noen ganger sovner hun igjen, i det siste som regel ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å få ho i seng sån i ti tia, men det hender det blir noe senere! Da sover hun helt til 9-10 tia! Så jeg skal ikke klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt mellom kl 19-21 beroende hvordan hun har sovet på dagen/tidlig kveld. I går lå begge barna kl 19 og det var skjønt, men samtidig blir det tidlig morning da.... :-) Det går ikke både å legge de tidig og sove lenge på morningen..... Men jag er mer mornings menneske enn kveldsmenneske, så greit for meg både óg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...