Gå til innhold

En utrolig stor og vidunderlig overraskelse!

Anbefalte innlegg

Holdt på med vårt 1.forsøk (og eneste pga alder, er 41 år). Det ble avbrutt i sept. da ingen egg ble befruktet. Var igang på ny med spray for nedregulering, men mensen lot vente på seg. Var livredd for at forsøket måtte avbrytes.

Tok blodprøve i går på 14. nedreguleringsdag, og tok med meg en urinprøve som jeg får sjekket for sikkerhetsskyld. Er 99,9% sikker på at mens er forsinket, den var det ved forsøket i aug/sept også.

MEN jeg er gravid!!

Selvfølgelig utrolig glad og rimelig sjokka, men ganske bekymret også. Har hatt 2 MA tidligere i år. Fostret slutter og utvikle seg i uke 8-9.

Nå krysser vi fingre og tær for at progesteronstøtte skal gjøre susen. Fikk klinikken til å sende meg medisiner post over natt så har tatt den første dosen i dag. Har gått til akupunktør i 5 uker og fortsetter med det.

Jeg kommer nok til å titte innom jevnlig for å se hvordan det går med dere superjenter her inne. Jeg har lært utrolig mye av dere, og ønsker dere alle all mulig lykke til!!!

Fortsetter under...

Så herlig og høre slike historier, gratulerer så mye til dere begge....

Det er lurt å ta progesteronstøtte, jeg går også på det nå både morgen og kveld og blir jeg på vei skal jeg fortsette i til fosteret er 3 mnd.og morkaka overtar.

Men dette skal gå bra skal du se, og det er kjempepositivt att du går til akupunktur det har jeg også startet med

Annonse

Annonse

Er spent på morgendagen. Håper å få vite HCG nivået. Mulig jeg må smøre meg med tålmodighet og vente til tirsdag på resultatet. Tar ny blodprøve om et par-tre dager for å følge med stigningen.

Har virra litt rundt meg selv i helga, og håper, håper at dette skal gå bra. Jeg vet at de neste ukene vil gå kjeeeempesaaaakte....

Stor klem til dere alle!!

Gratulerer..................

Så fantastisk!!! Jeg blir så rørt over alle gladmeldingene som har strømmet inn de siste dagene.........................

Nå er det din tur, og dette skal gå bra:o)!!!

Kos deg, nyt og knask progesteron hihi......

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...