Gå til innhold

Kun jeg som ikke har kynnere?

Anbefalte innlegg

Jeg har 10 dager til termin- har ikke vært plaget med kynnere i det hele tatt... er jeg heldig eller? Har heller ikke vært plaget med rygg eller bekken...Kunne nesten ønske jeg kunne få litt ondt jeg og- sånn at jeg kunne kjent litt på smertehelvete som venter... jeg er førstegangs.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7321677-kun-jeg-som-ikke-har-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt noe særlig med kynnere de siste 10 ukene. Var plaget med det tidligere, og har gått til akupunktur mot det. Men nå har det begynt litt igjen etter at jeg begynte med modningsakupunktur. Men de er ikke vonde i det hele tatt, og ikke i nærheten av så sterke som de var da jeg var plaget av det.

Hei Yulia, jeg er også førstegangs og har termin om 4 dager, har ikke merket noe til kynnere, og aner heller ikke hvordan det skal kjennes ut. Som deg har jeg heller ikke hatt noe vondt eller hatt noen plager med rygg eller bekken, vi er vel bare heldige da! ;o) Kanskje vi må gå over tiden som "straff".....?

Annonse

Heisann. Du er nok ikke den eneste nei. Er også førstegangs, og ikke hatt kynnere i det hele tatt.(muligens to,men vet ikke:) Heller ikke vært plaget med rygg/bekken og sånne ting, så regner med at når fødselen først er i gang her, så vet jeg det. siden jeg ikke har noe vondter om dagene nå:)

kynnere skal forretsen egentlig ikke være vonde, i følge helsepersonell..en de fleste som har hatt dem vet jo at de gjerne er vonde..hehe..men en v/en kynner strammer magen seg og blir hard. Jeg har hatt noen få, men legger nestn ikke merke til de...litt fordi de jeg hadde i juni var så vonde i forhold også sikkert..

Jeg hadde litt kynnere ved skoleoppstart pga. stress. Da jeg begynte å bli veldig sliten ble jeg 50 % sykemeldt og da forsvant kynnerene.. og siden har jeg ikke sett snurten av dem.

Burde man ikke begynne å få litt kynnere når det nærmer seg fødsel???? Jeg har 14 dager igjen og ingenting..

Jordmor tror at jeg har kynnere men at vi har forskjellig smerteterskel, men jeg tror ikke jeg har kynnere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...