mor til prins Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 etter 50 timer med veer ble lille jakob forløst med keisersnitt. alt sto bra til med han men jeg var så sliten at de tok keisersnitt. han ville ikke rotere riktig og ned i bekkenet. han veide 3965 og var 51 lang. har bare positive ord å si om min fødsel. det som jeg sliter med nå er såre brystvorter. så såre at jeg ikke kan amme faktisk. og det er veldig trist synes jeg. pumper meg og gir litt nan ved siden av. lykke til alle sammen.
Doubichou Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Gratulerer Prinsemamma og velkommen til verden, vesle Jakob.
PrincessElisabeth Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 gratulerer så masse med gutten din det med å være sår kjenner jeg meg svært godt igjen i...det var 5 uker siden prinsessa mi kom igår, og jeg ble sår første kvelden, idag er jeg ferdig med antibiotika-kuren for brystbetendelse som kom etter at jeg fikk mitt tredje kjøttsår...ikke bare bare å ville amme, de små skal få det til også... mitt råd er å fortsette å pumpe slik at du holder oppe eventuellt øker melkeproduksjonen, kjøp brystskjold(jeg blir sår av det også men det hjelper litt), kjøp plaster med sølv dekke(enkelte ganger når man an er sår så vesker det fra sårene, dette er grusomt når man bruker ammeinnlegg og da er plasteret perfekt) alt dette har iallefall hjulpet meg masse, om det hjelper deg vet jeg ikke, men det er verdt et forsøk lykke til hilsner fra Elisabeth og Bethina
Desember17*overtid* Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Å 50 timer du, det høyrtes slitsomt ut ja. Godt du e ferdig da, gratulere så masse.
mor til prins Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2006 takk for alle gratulasjoner og gode råd. puppene er litt bedre og jeg har ammet litt de siste dagene. var en tur på barselpol i fredrikstad og fikk gode råd der. pumper fortsatt. har lånt meg en elektrisk en nå. jakob spiser så mye at jeg må spe på med nan. og så må jeg vile puppene litt innimellom og da får han også nan eller utpompa morsmelk. har vært litt deppa pga amminga. vil så gjerne amme. men lurer på om jeg må gi opp snart. han suger sååå hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå