Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Tenker på hvor mye dere har gjort uten barn og samboer etter at barnet ble født... Selv har jeg et barn på 10 uker.Har vært en tur i nabohuset 2 timer en kveld etter at lillegull var sovnet, og en tur å handlet julegaver-borte 2,5 timer.........Ellers bare på nærbutikken ca 15 min.innimellom.
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Datteren min er snart 9 uker. Jeg har vært på shopping bare. Borte maks 2,5 - 3 timer.
Videlivi Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 vesla her er en mnd. Var på handletur i dag i tre timer. På torsdag trente jeg hunden i to-to og en halv time. Jeg handler ca 2 ganger i uka, og samboern min er hjemme. Går også småturer med hunden innimellom. Jeg har ikke gjordt mye alene, men jeg har trengt de timene jeg har fått. Har heller ikke trengt noen flere timer enn det jeg har vært borte. Det kommer vel flere behov senere.
belli72 Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har ikke vært lengre borte enn et par timer av gangen. Med de andre barna hadde jeg flere ganger vært på middager uten baby osv. fra de var fire uker gamle, men er i utlandet, så det har liksom ikke vært aktuelt enda.
Molait Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 3mnd. handletur med mor.(1 uke gammel) 30årslag (7 uker) (med drikking). laaang handletur med mor. (2,5 mnd.) ut på byn (i går:D )(var sjåfør) en del småturer til butikker i nærheten for mathandling. Deilig om det så bare er å handle melk og brød. Komme seg ut litt alene. Gutten tar flaske og koser seg masse hos pappan sin. Bortsett fra puppen er han like skikket som meg til å ta seg av ham. Så bare han har tilgang på mat er det ikke noe problem. Slapper helt av da og. Litt mer stressa er jeg om andre passer ham. Mest fordi de ikke kjenner hans rutiner og hva som fubnker når ved hyl og skrik og legging og ja. Ja nå var samboer med på de to festene da...
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Uten babyen (2,5 mnd); CC Cowboys konsert Standup i Oslo med middag og drikke kino 2 timer (og middag på maccern:p) legevakten 1 time Uten mannen min og uten baby; ingenting... har med mannen min på alt mulig jeg inns jeg nettopp, drar jo ikke i butikken aleine engang:p
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 3 mnd. Har vært på byen 2 ganger og en gang på julebord :-) En gang var svigermor barnevakt, 2 gang var sambo hjemme med han og når vi var på julebord kom Mamma fra Oslo (jeg bor i Harstad) for å passe han :-) Ellers så har jeg kanskje vært 4 timer tilsammen borte fra dem begge!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. desember 2006 #8 Skrevet 2. desember 2006 Hadde pumpet opp ett lite lager til alle gangene, da det var bra planlagt :-)
Chatzy Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 hva jeg har gjort alene etter poden ble født? ikke masse.. vært hos synslege og sånn 2ganger borte ca 2-3timer hver gang... vært hjemme 1time alene ca 5ganger når jeg har dusja og sånn.. poden er 6mndr..
Frk. Hattifnatt Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Huff, nå får jeg nesten litt dårlig samvittighet ovenfor poden! Men jeg tror ikke han har lidd under mitt fravær: Han var ca 2 uker: Jeg var hos frisøren, han var hjemme med pappa 3 uker: ute og spiste, han var hos farmor. 4 uker: På kino, han var hos mormor 10 uker: Jeg var 2 hele dager på skolen, han var hos mormor 3,5 mnd: Jeg var på møte langt vekk og tre dager på skolen. Han var 4 dager hos mormor (hjemme på natta) 4 mnd: Jeg var på skolen 2 dager, var hos mormor. 4 mnd: var ute og spiste middag med mannen, han var med tante og onkel 4 mnd: Spist middag med venninder som har barn på samme aldre, og var på byen etterpå, han var hjemme med pappaen 4 mnd: Var på julebord med vennindegjengen, hen var med pappaen 5 mnd: Jeg overnattet hos en venninde, han var hjemme med pappaen Mange mener sikkert at jeg er en dårlig mor nå, men...
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #11 Skrevet 3. desember 2006 4,5 MND Frisør, handlet i 2-3 timer, fysioperapaut, vært ute og spist. Aldri hatt barnevakt om kvelden
Arb.ledig husmor Skrevet 3. desember 2006 #12 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har vel aldri vært bort fra både mann og jenta vår i lengre tid, men både eg å sambo har vært ute på revy en gang, va borte ca 7 timer, jenta va da hos farmor... Ellers har det bare vært noen få timer uten, og da har mormor passet... Og så skal vi på julebord snart, og da skal farmor kanskje passe...eller så skal vi ta hun med oss! Har ikke slekt eller venner som kan passe vetlejenta her vi bor, så vi er avhengig av å planlegge om det er noe vi har lyst til å gjøre.. Ellers er både jeg, sambo og jenta vår ute på en handletur 1 gang i uka ilag....
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 Gått mye turer med hunden, handler, shopping, dra til venninner, trening.. Ja, dett var dett. Vesla her er akkurat fylt 4mnd, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå